Inlägg från: HalmstadNilla |Visa alla inlägg
  • HalmstadNilla

070707 tråd 6

m2b fixade sin kläder idag. Svarta byxor o väst, kritvit frockcoat me lite struktur mönster i..
    Men de tvingade honom att köpa vita hängslen o svarta strumpor oxå trots att han har både ock.. Han är för feg för o säga nej... Men men. "går väl åt"

• HalmstadNilla

min ring har legat hos guldsmeden sen vi förlovade oss för ett år sen. Den hängde ihop med förlovningsringen innan.. Ska man hämta ut den nu alltså? Jag hade tänkt hämta den bara ett par veckor innan men iofs, man har ju en del annat o tänka på då... Kanske är lika bra. Ska bara komma på vad vi ska skriva i dem. Min har ganska ont om plats för den är jätte smal i ena änden..

• HalmstadNilla

vi har asa 1 juni.. jätte dumt att vi satte det så sent men det går ju inte göra nåt åt nu.. Sista inbjudningarna kommer fram idag. Så himla gott att ha det avklarat.
    Jag märker oxå att släktingarna är segast. vännerna vet man ju dessutom att de kommer även de som inte ringt eftersom mna träffar dem. Men jag har ingen aning om ifall släkten kommer.
    En släkting ringde mig iaf igår o tackade för inbjudan. Trevligt! Hoppas de anmäler sig i tid oxå.

• HalmstadNilla

förhoppningsis... jag vet vad du menar. jag brukar oxå få ha egen back-up... RInger tom o bokar frisörtid till min m2b..

• HalmstadNilla

förhoppningsis
    fy va skönt att han tar tag i det... Jga känner lite samma sak. Varför kan o vet jag allt o han vet knappt vilka från hans sida som är bjudna. Men men, vad gör det. Bara vi är nöjda båda två...

Har börjat skriva lite på gästpresentationen... SKönt att skriva ner lite för då vet man om de tär något man måste kolla upp lite extra... Endel känner man ju inte lika väl som andra...

• HalmstadNilla

haha, jo så är det.. Jag försöker nu fundera ut vad hans kusiner har för intressen... Lite små svårt..

• HalmstadNilla

jag hade tänkt göra håret själv men alla jag pratat me sa att det va enda stunden på hela dan du satt ner o kunde slappna av o inte oroa sig för om det skulle bli bra. En frisör vet ju vad hon gör... (oftast) Gå runt o kolla vad d tar, det varierar väldigt.. Ta den som känns mest prisvärd..

• HalmstadNilla

jo, hindersprövningen, såg att nån mer frågade men hittade inget svar.. Visst är det så att namnbyteslappen kan man skicka med prästen sen eller hur.. Inget man behöver skicka in innan o få godkänt o så..?

SÅ kul att det börjar hända saker.. När ajg hittade till tråden för ett halvår sen var det nästan ingen som börjat på allvar. O nu är vi snart där.. bah! blir lite stressad.. Fortfarande mycket kvar!

• HalmstadNilla

jag ville ha favors men har kommit på att detär mycket jobb och pengar i det så vi har nog bestämt oss för att strunta i det. Däremot ska vi köpa några små handfläktar för 10 kr styck på clas ohlson som vi ska speya så de matchar dukningen.. Perfekt om det blir varmt väder..!

• HalmstadNilla

Brud 070707
    Jag har faktiskt inte ens tänkt så långt... Jag förväntar mig solsken och 25 gradig värme.. (har trots detta köpt ett paraply, hmmm... ) Sjal vore ju åtminstone bra... Måste kika på det...

• HalmstadNilla

jag har samma problem... Vet inte alls vart jag ska byta om... Ska kolla med frisören när jag ska dit på konsultation...
    37 dagar? AHHH! Det är ju helt galet... Hur ska jag hinna med allt? Uha! Men men... Det måste lösa sig.. Håller på att gå in skorna och har gjort tvålar så det står härliga till i två dagar nu...
    Igår träffade vi pastorn och tittade på kyrkan, känns skönt... Men oj vad mycket det är kvar... Har ju inte ens köpt underkläder än...

• HalmstadNilla

mitt sko-problem är att mitt golv är så mjukt att jag är rädd att göra märken i det med klackarna... Jag får tippa runt på tå i vardagsrummet... Lite bökigt men det får väl gå.. Gick i mina igår tills jag nästan fick blåsor på fötterna...

• HalmstadNilla

yes... Alltid nåt...

Jag blir så trött på alla affärer som bara säljer scrapbooking papper överaltl... Hur lång tid tar det innan elektroniken hinner ifatt och gör skrivare med det utskriftsformatet... Jag kan verkligen inte hitta snygga A4 papper till våra vigselprogram... Och scrappbooking papper är så dyra oftast... *suck*

• HalmstadNilla

svensexa för m2b imon tror jag... hans bröder ska helt plötsligt komma till stan i helgen... och hans kompis ska hit o kolla på fotboll...väldigt mystiskt... Men jag jobbar så...

Svar på tråden 070707 tråd 6