Inlägg från: lightfish |Visa alla inlägg
  • lightfish

070707 tråd 6

Hej tjejer!

Jag är fortfarande avis på eran sammanhållning i tråden.... Saknar att vara en 070707-brud....är ju en 070714-brud numera dessvärre.

Är dock inne och läser varje dag hos er...just för att många av er var dem som jag först planerade med ;)

Hoppas det går bra för alla! :)

• lightfish

Gerda

Dig kan man alltid lita på!!! :D Sötis!
    Jag tänkte bara berätta att jag köpt en ny kjol till min Lilly spetstopp. Den gamla ville helt enkelt inte samarbeta nu när det närmar sig :(

Lycka till med flytt! Hälsa A och pussa på L ;)

• lightfish

Gerda

Nej, kunde inte lämna tillbaka den då jag sytt upp den 5 cm till mina 177 cm ;) Jag ska ju ha platta skor. Dock sitter den andra kjolen perfekt utan uppläggning :D *peppar peppar* Den kostar 3000 kr så jag har ingen lust att lägga ut 500 kr till på uppläggning.

Jag får göra som alla andra, försöka sälja den via BT ;)

Nu är det mindre än en månad för er och för oss är det snart exakt en månad men jag går ju på veckor :D 4,5 veckor kvar för oss ;)

• lightfish

Gah..... Vad jag önskar att jag var kvar här hos er, där ni pratar MED varandra... :(

Eftersom att jag vet att ni är supersöta här tänkte jag bara skriva att jag provgjorde bordsdekorationer idag och den vart hur söt soom helst, som en liten minibrudbukett :D

• lightfish

förhoppningsis

Vanlig liten rosa ros samt kvistrosor och brudslöja.

Jag kan mejla :) Har tänkt att göra ca 10 st eftersom jag inte vill att det ska bli tomt på borden samt att jag tror att vi ska ha murgrönerankor emellan dem.

N&N
    Jag älskar oxå och pyssla men det är så sällan det blir jätte bra så nu är jag verkligen suprnöjd :D Egentligen ingår det färska blommor på vår tårta men jag valde bort det...

Skönt att få grejer avbockade på megalistorna man lyckas samla ihop..

Den där Stockholmsfikan hänger gärna jag med på oxå, var med på en annan men de har hunnit fika ihop i 1 år nu så jag hamna lite vid sidan om ;)

• lightfish

Gerda

Du är supersöt, tack snälla tjejen! :)

Stoooor kram (och snabb på att mejla var du med ;) )

Svar på tråden 070707 tråd 6