Inlägg från: nillalindroos.blogg.se |Visa alla inlägg
  • nillalindroos.blogg.se

070707 tråd 6

Man kan inte slänga kläder! Uha... Jag bara känner hur det bränner i plånboken... JAg har oxå rensat garderoben inför flytten till hösten.. Men i min blev det hål.. Sparade linnen och tee som jag inte ens använder bara för att jag ju itne kunde göra mej av med allt.
    Skänker kläderna till second hand eller välgörenhet.. Då känns det inte lika hemskt...

• nillalindroos.blogg.se

haha. det förstår jag...
    Jag har sökt på BT innan och nu slänger jag in frågan här för jag hittar inget spännande. Var har ni för utgångsmusik?
    Vi ska inte ha någon marsch utan en sång/musik. Vi måste bestämma oss nu för vigselprogrammen ska printas i veckan... Bråttom!

• nillalindroos.blogg.se

Fler tips. Det är nåt i den stilen vi vill ha men har bekanta som haft just den låten innan. lika så "happy day". Men nåt i samma stil...
    Börjar lixom bli bråttom snart... Har kollat i hur många trådar som helst här på BT idag och har fortfarande inte hittat nåt..

• nillalindroos.blogg.se

only love? vem har gjort/sjunger den? Jag har suttit hela dagen och letat musik, kommit fram till 5-10 låtar som m2b ratar när han kommer hem. "för slö" "för snabb" "texten passar inte" "för gammal" "för popig" "för lite text" osv. Blir toookig. Jag sa till honom att hjälpa till. Just nu ligger han i soffan och sover... Mycket till hjälp. Han har jobbat idag och jag varit ledig så lite kan jag förstå honom. Hoppas bara han gör nåt nyttigt när jag jobbar hela helgen och han är ledig... Grr

• nillalindroos.blogg.se

förhopningsis - Jag kände likadant me min klänning. Sömmerskan va jätteduktig men jag känner ltie att det va ju inte så jag tänkt mej. Jag hade tänkt mej mer strikt och mindre "tjejig". Fast samtidigt mer "busig".
    Jag vet ärligt talat hur jag ville ha den, troligen därför den inte blev som jag tänkt... Nu hinner jag ju itne ändra enmassa.. *Suckar*

Svar på tråden 070707 tråd 6