Inlägg från: jadam070707 |Visa alla inlägg
  • jadam070707

070707 tråd 6

Jo då här finns fler brudar 070707 i Stockholm, ganska nervös då det börjar dra ihop sig! Har sett att vi är några stycken. Fika...?

• jadam070707

Hej tjejer!

Tänkte dela med mig av min nervositet bara, känns som om ni har koll på allt och jag ligger lite efter. Prästen ringde igår och vill inte träffas förrän den 5/7 klockan 14.00. Känns lite nära inpå den sjunde om man säger så, hur har ni gjort? Lite knepigt att få till vigselprogrammet under fredagen ...eller har ni gjort någon typ av mall. Solist till kyrkan är bokad iallafall, håller på att kolla in o utgångslåtar som bäst.
    Sedan ska jag sy färdigt tjejerna klänningar...Listan kan göras lång, ni vet!
    Hjälp, det killar i magen!!

• jadam070707

Hej alla! Tack för tipsen igårkväll, fick ta hand om barn efter jag skrivit igårkväll... har läst nu era tips och jag ska ringa prästen imorgon. tack så länge

• jadam070707

förhoppningsis:

Vi kanske kunde ha setts i Kista, hoppas att shoppingen gick bra.

• jadam070707

förhoppningsis

ja det där med shopping, det blev mest till barnen av någon märklig anledning blir det så. Jag har problem med att hitta den bästa mascaran, har prata om det tidigare tar jag gärna emot förslag, kanebo 38 grader har jag hört...eller?

helenrik
    har sett att ni gifter er i Hässelby villastad 15.00, vi står på tur efter er!! 17.00 hoppas att det blir en vacker dag för oss där. Ska tänka på allt ris utanför kyrkan när jag går in. var har ni festen sedan?

N&N
    läste om din dukning igår !! Fantastiskt vackert. Av olika skäl som jag inte vill gå in på kan vi inte ha limegrönt i dukningen (släkten är värst!) det blir blå hortensia för hela slanten istället men det blir lika bra det, och vackert!

• jadam070707

gerda

din buffe kommer bli jättebra!

• jadam070707

Hej alla!
    Vad ska man säga herre jösses vad det regnar...ja det enda man inte kan påverka är ju vädret, men så här vill jag inte ha det om två! veckor. Sitter just nu och syr det sista på tjejernas blå sidenklänningar, det gäller ju att beta av så mkt som möjligt. Jag hade dock som tur är min möhippa förra fredagen 15:e. Den var förövrigt kanonbra och mysig!

carina 6
    beta av så mkt som möjligt och försök sedan koppla av på möhippan!

Jossan (=jadam 070707)

Carina6
    beta av på listan och försök sedan koppla av när väl möhippan väl blir!

• jadam070707

Förhoppningsis
    E du från Helsingborg? jag kommer därifrån hoppas att du får det mysigt. Koppla av det går väldigt bra att göra där, vi ska dit efter vårt bröllop och Thailand i november.

Gerda:
    Hoppas att det löser sig med datorn

Helenrik:
    Vi ska gifta oss i samma kyrka ni kl 15.00 och vi 17.00 ska tänka på dig. Vad har ni festen efteråt?

N&N:
    Krya på dig!!Drick mkt vatten, gör ingenting!!

jagskablienfru...
    Vila foten, hoppas att det blir bättre snart!

• jadam070707

Helenrik!
    Jag har varut lite upptagen de senaste dagarna, inne i stan och köpt morgongåva, manschettknappar blev det! Jag är uppväxt i Helsingborg, bodde en sväng i falun och har bott i Stockholm sedan -99. Har bott i Backlura sedan -03. Vår dotter döptes i "vår" Kyrka i november. Pratade precis med kantorn, vi har tydligen valt samma ingångsmarsch!! Samma smak, trevligt tycker jag! Festen kommer vi ha på Hässelby slott, vi kommer springa runt i trödgården där efter vigseln för att sedan inta middagen. Min m2b vill nämligen absolut inte se mig innan kyrkan, lite stressigt men väldigt gulligt tycker jag. Vill du träffas jag gärna kan vi kolla kort här hemma efter när allt lagt sig...!
    Ha det!! Josefin

• jadam070707

JOOOOOOOO visst är det så, vad roligt!!såg att ni också skulle gifta er men trodde att det var den 30 imorgon. Du har mitt efternamn, ring om du vill! jag e hemma nu!

• jadam070707

jag ringer dig hemma,så får du mitt nummer! Du förmodligen på jobbet!

• jadam070707

N&N
    Emilia är 5 år och vi har en ny tjej till Linnéa, 10 månader. Jag har ditt hemnummer vi kan höras imorgon, ska på 40 årsskiva idag och Adam kommer att ha svensexa imorgon!! Jättekul! Grattis!!

• jadam070707

Helenrik
    Jag tror det blir klinga mina klockor som utgång eller äppelbo. Kantorn skulle fixa noter till ingångsmarschen. Hur ska vi göra för att få kontakt nu eller efter 7/7? kom med förslag!
    josefin

• jadam070707

Hej alla blivande fruar!
    Nu är det bara en vecka kvar!! Härligt!
    m2b åkte iväg på svensexa för två timmar sedan, fula tajts och en sverigetröja, kan det bli fulare, men han tyckte att det var kul. Ska greja med bordsplaceringakorten idag, och kurera min hals som börjar klia och jävlas lite, kram på er alla!
    Josefin

• jadam070707

hej drick hellre värskeersättning från apoteket, 1 tesked, var tionde minut. (jag är sjuksköterska) Det är bättre än coca cola. Om inte det går är det bäst med bra vatten. Krya på er!

• jadam070707

Välkommen hem! Om en vecka är vi fruar! helen var ska du fixa håret någonstans, jag ska vara på salong zebra åkermyntan, du kanske är där samtidigt? Bor du här ute också?
    Kram Josefin

• jadam070707

helenrik
    Ja om man tittar ut nu bli man inte glad, men jag skerv någonannanstans här att det finns bara en!! sak som vi inte kan påverka och det är vädret så får koppla av det helt enkelt och sedan njuta av allt annat istället, dock lite synd på fotograferingen men ändå. Var ska ni fotas då?
    Kram Josefin

• jadam070707

helenrik du har mail
    josefin

• jadam070707

N&N

Gittan du har mail!! :)
    Kram Josefin

• jadam070707

helenrik grattis och hoppas att du har en mysig födelsedag! ( i solen ) :)

Svar på tråden 070707 tråd 6