Inlägg från: Brud 070707 |Visa alla inlägg
  • Brud 070707

070707 tråd 6

Ojojoj nu börjar jag bli lite nervös faktiskt. Min klänning som jag beställde från 1koo passade inte så nu ska de sy en ny åt mig. Dessutom beställde jga ytterligare en från ett annat ställe. Det har dock strulat till sig med fotografen så någon sådan har jag inte för tillfället. Tårtan är inte heller bokad. ojojoj listan kan göras lång med saker som är kvar att göra.

En sak som är bra är att vi åker till Tyskland och ska köpa alkoholen på tisdag men vad ska vi köpa?? det måste vi ta reda på i helgen samt räkna ut vad vi behöver.

Det är inte helt smärtfritt att ha ett stort bröllop.

• Brud 070707

Är det någon av er här som ska gifta sig 070707 som har köpt något att ha över axlarna ifall det blir kallt? Vi ska gifta oss i kyrkan och sedan åka bil till festlokalen. Ska fotograferas ute men är det någon som tror att man behöver köpa en sjal eller bolero?

• Brud 070707

Nu har jag gått in skorna en timme idag och två timmar igår. En timme varjedag fram till brölllopet borde väll räcka eller vad säger ni?

• Brud 070707

Själv så har jag inte ens orkat bry mig om en sådan detaljerad lista för då skulle de bli meter lång. sucka....massor kvar med andra ord. Jag måste börja med att beställa en underkjol alltid något.

Förlovningsringarna lämnades dock in i dag för puts och gravyr av m2bs ring.

Jag suckar dock djupt nrrä det kommer till middagen då jag inte vet vad vi ska bjuda på ännu.

• Brud 070707

Nervös och nervös...jag känner inte att jag har någon tid att vara nervös för jag har snarare så mycket att stå i. Ringen har vi fixat och jag har en klänning (dock väntar jag på underkjolen) och min m2b har en hyrd frackcoat så gifta blir vi alltid i stiliga kläder men nu är det maten och detaljerna som ska funka in det sista också.

• Brud 070707

Nu precis kom det instormandes ett tio tal killa och kidnappade min m2b. Sista helgen före bröllopet. Hoppas han får skoj, jag vet iof lite av va de ska hitta på. Men när är det MIN tur??

Svar på tråden 070707 tråd 6