Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

070707 tråd 6

jag har slarvat med att gå in mina skor, visserligen är de väldigt bekväma som de är men ändå. Nu när jag åker bort kommer jag ju garanterat inte använda dem... får bli hårdträning sista dagarna

• förhoppningsis

Har precis varit å lyssnat på sambons syskon när de repade i kyrkan, låter jättebra!

• förhoppningsis

Nu har jag varit i Helsingborg på semester från bröllopsplanerna
    (jadam, jag bor i Sthlm) och bara koppla av lite, allt utom vädret var perfekt och jag hippades igen!!

JuliBrud07
    Har du kollat antiafte på apoteket, vet inte om det är det du lider av, men det gör jag och med den salvan försvinner det på bara några dagar!!

• förhoppningsis

Gerda
    Å vad skönt att din hindersprövning äntligen har kommit!!!

Jag ska bli fru..lääängtar
    ojdå, då är vi 2, min sambo stukade foten härromdagen och inte nog med det så var en bit av benet avsaget så jag oroar mig oxå för dansen...

Lessen att det blir många på rad men jag har många sidor att läsa och "kommentera"

• förhoppningsis

JuliBrud07
    ja det var ditt munsår jag tänkte på, sitter det på insidan av läppen så är det stor chansa tt det är afte, då funkar salvan kanon + är lite bedövande

Blev hippad för andra gången i torsdags. Hade en jätte trevlig dag med skumpa och en något annorlunda uppsättning med krona. Fick ett par pompoms (sånna som cheerleaders har) fast för barn, de spelade en melodi och jag fick öva på en liten dans. Fick veta att det skulle bli frågestport under dagen och svarade jag fel blir det shot eller dans... Tog sen båten till Danmark, såg sexmuseumet och sen blev det underklädes shopping. De visste att jag inte köpt något till bröllopsnatten...
    båten tillbaka på eftermiddagen/kvällen för middag mer vin och bubbel. Fick en klänning som var väldigt kort och med tyllkjol och i denna kreation + kronan gick vi ut, kom hem halv 6 på morgonen efter en väldigt bra dag!

• förhoppningsis

ska göra provhår + smink idag, blå hjärtan på sockerbitar och köpa löshår...

inte många dagar kvar nu

• förhoppningsis

gelehjärtan då? finns olika sorters, med och utan socker osv

• förhoppningsis

men folk får väl vänta till efter vinet med att äta minten då...

• förhoppningsis

har oxå skrivit att vi har gästbok och att vi gärna vill ha kopior på foton

• förhoppningsis

helenerik
    GRATTIS!!!

Svar på tråden 070707 tråd 6