070707 tråd 6
ohmygoodness - vi har faktiskt det mesta klart, så jag har inte sån panik, men det känns lite jobbigt att inte "få fingrarna ur" och ta tag i det där sista bara...
ohmygoodness - vi har faktiskt det mesta klart, så jag har inte sån panik, men det känns lite jobbigt att inte "få fingrarna ur" och ta tag i det där sista bara...
Gerda - Vilka fina smycken!
Jag har jättesvårt att bestämma mej om jag ska ha ngt halssmycke alls...så här ser min klänning ut, vad tycker ni halsband eller inte...?
www.parisette.com/img/4123.jpg
förhoppningsis - hmm, då gäller det "bara" att hitta pärlor som går ton i ton med klänningen...var inte det svårt?
Gerda - Tack! Jo, jag måste forska lite mer i det där...som du säger beror det ju på många andra saker oxå...
N&N - precis, ska det vara nåt ska det vara enkelt...
förhoppningsvis - hmm, det är ju sant. Ska ge mej ut å leta... = )
Tack tjejer, men nu måste jag återgå till jobbet...har en tendens att fastna här...
Alltså jag har PANIK...en kompis (som är frisör) skulle fixa mitt hår på dagen D. Nu går inte det längre....
Å nu känns det som att det är så sent att det är pinsamt att börja ringa runt till "riktiga" frisörer (alltså salonger)...
HJÄLP MEJ!!!
JuliBrud07 - huvva, stackare...försök verkligen att stressa av (JÄTTESVÅRT, jag vet). Det är säkert för att du just är så stressad som det brutit ut, både feber och munsår... Vart är det du ska hämta din klänning, piteå?? Jag hoppas verkligen att det går över snart för dej...*håller tummarna*.
JuliBrud07 - jag var dit igår och skulle hämta min klänning som de hade lovat skulle vara klar (det hade de iofs först lovat redan i maj och sen v.24)men den var inte klar igår heller, så vi satt där å väntade 3h medan de sydde klart den...gissa om jag var upprörd!
Nu har jag varit och fixat naglarna, precis kommit hem. Är jättenöjd! Nu måste jag bara "lära mej" att ha dem. Bara en sån här sak, att skriva på tangentbordet är lite annorlunda. Å ändå är dem inte jättelånga... Hmm, måste komma ihåg att ta med mej vantar till när vi ska göra oss i ordning på lördag (var hon som gjorde naglarnas tips på hur man får på sig stay-upsen utan att ha hål i dem)
jag ska bli en fru...lääängtar - låter som att du är nervös. Försök (jag vet att det är svårt) att ta tre djupa andetag, lugna ner dej och tänk positiva tankar istället... Det kommer att gå bra!!! kramar/e
snart hela kittet... - nä, jag har heller aldrig fixat dem tidigare...så ovant är ju bara förnamnet
men men, blivit bättre och bättre under dagen och kvällen på att hantera dem...
Så är mina gjorda av porslin, så det är "ingen" risk att de lossnar. Så det känns skönt att kunna köra på som vanligt utan att vara rädd för det, enda problemet är att eftersom de inte ramlar lös gör det ont som *** så fort jag stöter i eller bryter i dem...
JuliBrud07 - Var gjorde du dina..? Jag gjorde hos Carina, blev jättenöjd! Förrutom att hon satte nå "stenar", typ strass på ena tummen...hann knappt reagera så var dem där. Nåja, har pillat bort dem nu å ska lacka om dem imorrn..så det blir super! Hur är det med alla sjukdomar hos er? Är ni fortfarande "risiga"? Hoppas allt är bra och att det känns lugnt inför lördag... kram /e
förhoppningsis - hehe, försök att inte oroa dej för det "oxå"...det finns ju smink
Jaadå, ordentligt med kraftig hudcreme under så ska du se att det löser sig... = )