070707 tråd 6
eliin - 70 pers... ;) Vi kommer vara kring 30 och jag tycker det är skita mycket. :D Hihihi...Vart ska ni ha bröllops festen?
eliin - 70 pers... ;) Vi kommer vara kring 30 och jag tycker det är skita mycket. :D Hihihi...Vart ska ni ha bröllops festen?
Vi var oxå lite dum som satte osa så sent 7 juni. :S Inte en kotte har svarat. :(
eliin - Aha okay. :) Vi ska vara i Gammelstad på Luleå hembygdsgille. Jätte nära kyrkan. :)
eliin - Jo det är skönt. :) Jag väntar på min klänning men det tar ju sån tid. Jag vill ha den NU!!! :)
eliin - Jag kommer inte riktigt ihåg men jag mailade förra veckan då sa dom att den ska bli klar om ca 2 veckor, så nästa vecka borde den vara klar. Lääängtar! Hoppas jag får bilder innan jag åker till Sthlm så jag kan kolla lite efter smycken å sånt. :)
Köpte igår ljus rosa ljus lycktor på Åhlens. Söta och fina var dom och inte så dyra 15kr styck. Hade velat ha en smal rosa duk som går längst med bordet. Har någon tips på var man kan köpa det eller kanske något annat man kan använda? Måste tillägga att jag är inte bra på att sy...
eliin - Jag ska gå till frisör, vet inte om jag vågar nämna namnet här... ;) Jag bokade frisör för flera månader sen så ett tips till dig är att göra det NU! Har du msn?
Gerda - Har oxå små fötter! Bläää! Jag köpte ett par vita vagabond med kilklack ca 3-4 cm. Inte alls höga så du borde kunna gå i dina efter en kvart! ;)
eliin - Äsch vad synd! Jag har tyvärr inte icq. :(
Jag sitter här och sliter mitt hår över gäst presentationen...Gaahhh
Om min bror skriver man tex bror till bruden och om min vän skriver man tex vän till bruden men vad skriver man om deras fruar/sambos??
Och hur ska jag komma på rim till 33 personer? Har inte lyckats med ett enda ännu och jag känner verkligen att jag vill ha ett litet roligt rim om varje gäst, snart börjar jag gråta. :( Snälla om någon kan hjälpa mig att rimma skulle jag bli så glad!