070707 tråd 6
Gerda:Superfina boxar;).*vill ha*.
Vill ha ALLT
Gerda:Superfina boxar;).*vill ha*.
Vill ha ALLT
Gerda:Åh,min kille har hunnit bli 6år,fyller 7 i Juli.Jag kan knappt förstå att det är sant:)
Men jag verkligen njöt av honom,kanske för att jag visste att det skulle bli den enda.
Jag är så stolt och lycklig över honom,precis som alla andra mammor:)
Pappa,däremot har inte fattat nåt,trots att han har adopterat mej,alltså VALT mej:(
men,men sånt är livet...
Jag HAR valt min egen lilla familj och kommer aldrig att svika den iaf.
Jag skrev just nu i en annan tråd om M2B´s svensexa...
*hoppas*att han kommer hem i bra skick
Liiite orolig över ev tjejhäng,han är snygg och mycket vältränad med sexpack på magen...(Jag vill ju lixom behålla honom )
Gerda: ja,det hoppas jag att han gör.Har han inte rymt på 11år så lär han väl...
Jag hade en annan pappa förrut,en biologisk,men hanvar ganska olämplig:(Så när jag var runt 3-4 år kom min adoptivpappa in i bilden,han ville väldigt gärna vara MIN pappa,tills nu:(
Så jag är från sverige..men alltså bortadopterad av min biopappa.
Det är ingen stor sorg,men detta som nu hänt är tragiskt,speciellt för sonen som nu tycker att morfar är borta!
Det låter som om jag är typ 55,men jag är bara 31år,hihi:)
Lämnade in ringarna för puts idag,känner mej "naken" nu
inte så snygg vit rand på ringfingret:)
Tycker just nu att det känns som om jag inte har koll på något:(
Floristen får jag inte tag i,har INTE bestämt buketten ännu..
Ångrar toastmadamen...känner att hon vill göra som hon vill,inte som vi vill:(:(:(
Känns som om vi aldrig kommer få till vår Grease-bröllopsdans..
N&N,toppentips juh!Det ska jag nóg ta efter:)
JuliBrud07:Han kommer säker snart..vad sa hans kompisar?
Vad skulle dom göra?
Förstår att det känns jobbigt!
Ring till hans kompisar!!
JuliBrud07:Skönt:):):)
Jag fattar inte heller varför man inte s´kulle få en hippa/sexa för att man vart ihiop lääänge,isf skulle vi heller inte fått någon.
Men det fick vi
Carina6:Kanske på midsommar eller helgen efter?*Håller tummarna*
jadam0707:Vi träffar vår präst den 3:dje.Så att man kommer ihåg allt.Hon tipsade även om vigselprogrammet,vad vi skulle skriva i och så.Känns helt okej för oss iaf.