Inlägg från: JuliBrud07 |Visa alla inlägg
  • JuliBrud07

070707 tråd 6

wozzgirl - Ja hade tänkt nå sånt ville bara veta om det lät tråkigt...:) Känner dom flesta rätt väl iom att vi har ett rätt litet bröllop. :) Först tänkte vi bara skriva nån liten mening om varje person men det blir ju sååå mycket roligare med ett litet rim.

• JuliBrud07

Vi har ju ganska litet bröllop så det mesta är fixat, har varit och prov ställt upp bord och stolar i fest lokalen, har även pysslat ihop servettringar och klänningen är på väg. Håller fortfarande på med rimmen! Usch, snart blir jag flint... ;)

• JuliBrud07

Jag vill oxå veta vart man kan hitta vita paraplyer! :) Jag har även lagt in en tråd om fjärilar på tårtan, så om någon vet så snälla hjälp! ;)

www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m2331281.html

Kan man ha en grå sjal (tänkte i ett tunnare tyg, vet inte vad det kallas men det är lite genomskinligt) till en ivory klänning? (vi har vitt,rosa,grå/silver som färgtema)

• JuliBrud07

Min gubbe har inte kommit hem från svensexan ännu. :(

• JuliBrud07

Vad snälla ni är tack! :) Hans kompisar sa att dom skulle lämna tebax han men dom kunde inte lova att det skulle bli i ett bra skick. ;) Frågade oxå hans bror om dom skulle övernatta någonstans och svaret blev nej, men igår natt ringde gubben och sa att dom hade hyrt en stuga så förmodligen har dom övernattat iaf.

• JuliBrud07

Jag fattar inte varför man inte kan få möhippa/svensexa fast man har varit ihop en längre tid?? Verkar ju hel skummt...

• JuliBrud07

förhoppningsis - Hihi nääe vad taskigt!

• JuliBrud07

Gerda - Maten låter super smarrig!! :)

eliin - Ring runt! Vad ska du skämmas för? Kan ju tyvärr inte tipsa om någon frisör här...

• JuliBrud07

Jaha, då har jag lyckats bli förkyld och fått feber. (Har inte haft feber på 6 år) Och som häääärlig grädde på moset har jag mens och fått munsår. Kan livet vara bättre?? *alla svärord jag bara kan komma på* Och jag har massa grejjer kvar att fixa, har tex inte hämtat klänningen som befinner sig i en annan stad. Jag MÅÅÅSTE vara frisk nästa vecka!!! Då är det fullt ös heela veckan, blir det någon möhippa så kommer den att inträffa någongång måndag-torsdag...Åh jag stressar ihjäl mig fast jag borde gå och lägga mig NU. Förlåt var bara tvungen att gnälla av mig...

• JuliBrud07

eliin - Tack! Jo det är i Piteå jag ska hämta klänningen, ringde dit igår och då var den inte klar...Skulle verkligen behöva få det överstökat innan nästa vecka...

jag ska bli en fru...lääängtar - Tack! Ska försöka bli smittad av frisk baciller. :P Hoppas du själv blir bra i foten!

• JuliBrud07

eliin - Äsch, låter inge vidare! Men bra iaf att dom sydde klart den på en gång så du slapp åka en sväng till. Lite så var det idag för oss oxå. Jag ringde dit och frågade om den var klar, jajjomen den hänger här och väntar på dig fick jag till svar. jag kom dit och provade den men då hade dom glömt folla upp underkjolen + att den behövdes sys in lite grann. Vi gick på stan ungefär en timme och när vi kom tebax hade hon fixat allt. Hur snabb kan man vara? :) Jaja, men nu hänger den här hemma och jag är så nöjd! :) Hon som fixade klänningen åt mig är super trevlig. :)

• JuliBrud07

N&N - Jo jag! ;) Men lite väl sent, så nu är det på tiden att jag går och lägger mig så jag blir frisk nångång. Såg att du oxå är förkyld, usch det är inte kul nu när man har så mycket att göra. Krya på dig!! :)

• JuliBrud07

Hill070707 - Nääe fyy tusan!! Stackars er! :( Magsjuka är det värsta som finns. bläää! Jag håller alla mina tummar och tår för att ingen mer blir smittad!

• JuliBrud07

Hill070707 - Glömde säga att jag har hört att man ska äta vitpeppar korn. typ 7 st morgon och kväll. Vet inte om det fungerar men det är ju värt att prova ;) Sen ska man ju givetvis hålla god handhygien och försöka städa ordentligt, tvätta sängkläder mm. (Jag vet precis som att ni inte har nog att göra med bröllopet ;) ) Lycka till iaf! :)

• JuliBrud07

Hihi peppar rådet hade du redan fått ;)

• JuliBrud07

förhoppningsis - Var det mitt munsår du tänkte på eller? Det har blivit mycket bättre, även febern men halsontet är kvar...Men men det är ju nåra dagar kvar. :) Ska iaf kolla upp den där salvan, för munsår är INTE trevligt att ha oavsett om man ska gifta sig eller inte. ;)

• JuliBrud07

Jaa livet blir inte bättre, min halsonda vägrar att ge med sig. Var till läkaren idag som skrev ut penicillin. Vad händer sen jo min kära brorson har fått magsjuka och vi var dit igår + hela min övriga familj. Det skulle ju vara just snyggt antingen ligger brudparet i magsjuka eller hela brudens familj. Det är ett under om alla klarar sig. Jag orkar inte mer nu!!! *griiinar*

• JuliBrud07

NollSju - Jaa tack! Jag dör bara jag tänker tanken... Huuuvvvaaaa! Kul om halva familjen saknas, vi har dessutom ett litet bröllop med bara våra närmaste.

Hill070707 - Men guu så tråkigt!! Jag håller verkligen tummarna för er. Det är ju såå jäääkla irriterande för magsjuka är ju så jääv.. smittsamt. Man behöver ju i princip bara höra ordet så får man det. :(

Men vad gör man om det drabbar en på dagen D? ställer in alltihop? Usch jag vill inte tänka tanken men den gnager i mig hela tiden. :(

• JuliBrud07

Humlan54 - Välkommen! Bättre sent än aldrig! ;)

Vi har nu suttit i två timmar och skrivit ut och vikt festprogram, phuu det var jobbigt. :) Nu ska här ses film och be lite till gud emellan åt så vi får vara friska under en strålande sol på lördag. ;)

• JuliBrud07

eliin - Jag gjorde oxå naglar igår. :) Jag gjorde rätt korta så för mig fungerar det perfekt! Har redan vant mig. Var tom och red igår oxå. :)

Möhippa igår, blev kidnappad vid 14 tiden, dom satte på mig en rosa tiara och rosa vingar. Vi stannade på statoil och köpte dricka sen for vi och red islandshästar. Sen fick jag skjuts hem för att duscha, efter en timme kom en av flickorna och hämtade mig och då bar det iväg för att äta och dricka gott. Var hemma vid ett tiden. Helt perfekt möhippa! Super duper nöjd! :)

Min allra högsta önskan just nu är att alla är friska på lördag sen skiter jag i om det regnar eller solar!

Svar på tråden 070707 tråd 6