Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

070707 tråd 6

har gett upp budgeten nu och bytt upp oss en nivå, så deppigt att se att våra siffror är mycket högre hela tiden. Nu känns det mycket bättre. Låg mitt i mellan 2 budgetförslag.

Idag har jag storhandlat på Panduro, de hade 20 % rabatt. Blev papper, stämplar, stämpelrengöring mm
    här ska pysslas!!

• förhoppningsis

jättekul med pyssel - absolut!
    men vår grundtanke att göra alla trycksaker själva för att det skulle bli så mycket billigare har nog inte funkat så bra är jag rädd...
    klart det blir billigare än tex calligraphen men om jag inte fått pysselnojja så hade de kunnat bli ännu mycket billigare

• förhoppningsis

fick en panikattack i går kväll å kunde inte sova för att det är så mycket att göra. Hade gått å lagt mig men efter 1 timmes snurrande i sängen gick jag upp å broderade näsdukar istället...

fler än jag som börjar känna lite stress?
    (spec när man får blinkande utropstecken i planeringen på BT)

• förhoppningsis

handlar det om massa sdetaljer man inte får glömma så hjälper det att skriva upp dem, men när det handlar om trycksaker som ska fixas, bordsplacering, skräddare osv så hjälper inte det.
    Har ingen tärna så jag måste be massa andra människor hjälpa till med saker, trots att massa har sagt - "säg till om det är nått vi kan göra" så känns det fånigt att be om hjälp, spec när det är ûber banala saker eg. tex ta med riskorgarna från kyrkan till festlokalen, där de ska användas till annat.
    Känns som om man inte litar på att anförtro den personen något svårare eller så, + en inneboende motvilja över att be om hjälp

• förhoppningsis

vad kommer ni behöva hjälp med under dagen? Kanske kan synka listorna så vi inte glömmer något...
    det här är vår lista än så länge

Dela ut ris
    Dela ut vigselprogram
    Ta hem presenterna
    Ringa från bron
    Brud h+ brudgum v sida i kyrkan
    Allergilista
    Se till att riskorgarna kommer med och sen fylls med lappar

• förhoppningsis

Vår kyrka var oxå jätte seg med att lägga sommar schema, jag har ringt och ringt och ringt och tillslut la de schemat så då fick jag namnen, sen ringde jag upp präst och kantor och bokade tid så nästa vecka ska vi till kyrkan och gå igenom allt + provlyssna på in + utgångs musik.

• förhoppningsis

nu är det bara 52 dagar kvar!!
    snart dax för en ordentlig nedräkning...

Ni som träffat prästen tog ni med era förslag på vigselhäften eller mailade ni in det senare, eller får de inte se det alls?

• förhoppningsis

ohmygoodness du kom före idag i nedräkningen =)

Våra bordsplaceringslappar är klara nu och en fin bordsskiss är gjord i PDF, lätt att ändra å fixa i

• förhoppningsis

7/7 -07
    mailar de jag har till dig

• förhoppningsis

Tack det samma

Så lite så, bara en dubbelkoll, var det samma noter som du fick i andra tråden? Om inte maila gärna den andra varianten till mig... så jag har båda

Svar på tråden 070707 tråd 6