Inlägg från: Gerda |Visa alla inlägg
  • Gerda

070707 tråd 6

Hehe, listan blir alldeles för lång just nu. Jag återkommer nästa vecka, just nu är det flytt, flytt, flytt. Så om jag försvinner ett tag är det för att bredbandet inte kommit igång i nya hemmet.

• Gerda

N&N

Grattis!

Här är en som går upp. Det kan bli så att klänningen får tas ut... men jag orkar inte bry mig förrän nästa vecka. *suck*

• Gerda

Jag syndar lite idag tjejer. Jag har faktiskt på min min vigselring. För det är nog det säkraste stället i denna flyttkaos. Värderingen har jag stoppat ner bland de andra smyckena som jag alla lagt i en väska och stoppat in i garderoben.

Jag misstror inte flyttgubbarna, däremot kommer lägenheterna att stå¨öppet hela kvällen - nya lägenheten vet vi inte hur grannarna är och i området av denna folk som jag inte litar på.

Å så är det lite mysigt att ha blingarna på fingret... men jag blir såååå distraherad!

• Gerda

Absolut, jag ska inte göra så mkr grovgöra heller, inte idag iaf Leka m Isa, små plocka o dricka lattes... (muta)

• Gerda

lightfish!

saknar dig härinne med! vi får pratas mer när vi får ihop nya hemmet o bredbandet!

• Gerda

OJ! Lämnade du tillbaka kjolen eller? Du är säkert lika fin i denna nya som den gamla! Den toppen är så snygg!!!

Hälsar tillbaka gör han o hon vrålar

• Gerda

Dalabrud-07

Jag är väskfantast så jag har köpt en "onödig" väska... (kan det finnas onödiga väskor?! ) En rätt liten söt liten sak där jag får plats med lite smink och pengar... Kameran får inte ens plats... den får jag försöka släpa på på ett snyggt sätt... om jag inte hittar ännu en dyr väska till endast bröllopet... haha...

Men det är klart att du kan be dina vänner ta hand om din väska också! Du har väl en bukett att ta hand om eller? Det kommer inte jag att ha.

• Gerda

Ja, ja... ska ska gå o göra ren ugnen.... *boring*

• Gerda

Väskan kommer en kompis att ta hand om under vigseln, då ska A och jag hålla hand har jag bestämt! För det har vi trots allt gjort i snart 14 år till och från

Ja, att städa ur lägenheten är helt ok, lite svårt bara med L som inte vill vara ensam alls. MEN! Att städa när man flyttar in är INTE kul, vi ska skriva ett långt brev till dem som bodde där innan. FY F*N vad äckligt att ta hand om ngn annans sk*t!!!

Har också stora funderingar på att slänga det mesta av mina pre-gravida kläder - och shoppa nya kläder. Även om jag väger detsamma nu som innan har kroppen antagit en helt annan form - trodde inte att man kunde förvandlas så här mkt!

• Gerda

förhoppningsis

Haha, det är inte mannen som säger stopp med att nya klädinköp. Otaliga gånger har han släpat upp mig på stan för att shoppa kläder till mig... men så har vi kommit hem med en massa dyrt till Louisa som hon växer ur på noll tid.

Jag bara blir sur att snygga kläder inte sitter så snyggt på mig längre! Å då är det roligare att köpa till L.

Tur att A gav mig en snygg trenchcoat i alla hjärtans dag present, annars hade sett ut som nån slask-mamma med världens finaste bebis. I trenchen kan jag iaf gömma mig...

Svar på tråden 070707 tråd 6