070707 tråd 6
då försöker jag igen
då försöker jag igen
helenrik
låter som en jättemysig dag!
undrar oxå om och när jag får någon, är med å planerar sambons så den har jag ju koll på, eller nåja ine planerar kanske, men de bad om en lista med datum, så enades vi om ett + att jag ska packa åt honom å fixa allt sånt
carina6 vilken tur du har!!
vi resonerade så att så länge vi köper bra sprit i vanliga smaker så kommer det inte göra nått om det inte går åt för då kommer vi kunna använda det sen. Så vi håller oss till Absolut Vodka, Gordons Gin, Baleys, cointreau och grönstedts punch, laganwullin wiskey 16 år och Remy Martin cognac VSOP.
3 flaskor vodka 3 gin för 82 pers, kommer få sprit över men det känns bättre än att det inte räcker
å fler listgalningar!!
har tom ett spec system där mina postitlappar är färgkodade, samma sak med kalendern =)
håller på att dränka sambon i listor, har tom en mapp i datan som heter "listor"
fick höra lite löst prat om möhippa, ska åka bort ett par dagar å då kommer det tydligenhända nått... försökte lite oskyldigt fråga om jag skulle ha med mig nått spec i packningen. Fick bara svaret att det behöver jag inte
Jobbigt, nåja tar med ett par vettiga skor för säkerhetsskull, har mest 5-8 cm klack annars
så 47 dagar kvar, hur långt har ni kommit, eller snarare vad har ni kvar at göra?? Då menar jag saker som går att göra innan så inte "duka" eller "hämta brudbuketten hos floristen" utan sånt som går att pricka av tidigare.
Det här har vi kvar:
-Riskorgar, köpta men ej dekorerade
-Träffa präst + kantor gör vi på lördag
-Prata med dj
-Putsa rinagrna, veckan innan
-Göra klart vigsel + bordshäfte det blir klart nästa vecka
-Registrera äkt förord
-Träffa fotograf, måndag om 2 veckor em
-Sy in min klänning, måndag om 2 veckor fm
-Gå på danskurs helgen om 3 veckor
-Handla alkohol + godis 2 veckor innan så vi kan lämna tillbak det som blir över av vin, sprit är redan köpt. Gelehjärtan köper vi dagen innan eller max 2 dagar innan
ser att vi är rätt många som gifter oss kl 15.30 hur ser er tidsplan ut innan vigseln?
carina
vårt är inte så mycket att kopiera
har menu, gästlista, lite info om hur när å var vi träffades, info om lokalen å så lite bröllopsskrock typ
43 dagar kvar!!
42 dagar kvar
idag skan vi räffa präst och kantor