Inlägg från: jagärsåkär |Visa alla inlägg
  • jagärsåkär

Har ni rödbetssex?

Min m2b blir alltid lite glad när jag säger att jag fått mens. Då vet han att en vecka med upphetsatt oral6 väntar honom!! Jag blir nämligen supertänd när jag har mens och dessutom tycker jag mkt om att ge honom oral6. Så han brukar alltid tycka lite synd om mig eftersom jag har jätteont i början men sen ler han så där förväntansfullt och ser fram emot veckan! Det är bra eftersom mina emotioner kan vara rätt jobbiga att leva med den veckan. Bra att han o jag har nåt vi båda älskar som vi kan ägna oss åt. Ibland tillfredsställer jag mig själv samtidigt och han kysser mina bröst! Underbart!! Däremot blir det inte penetration, bara mot slutet av veckan...

• jagärsåkär

Tjejer, jag ser att många slipper undan mensen med hormoner av olika slag... Men känns inte det rätt onaturligt? Jag avskyr röda veckan men skulle inte vilja manipulera min kropp till nåt som inte är naturligt. Vi kvinnor har ju fördelar fr blödandet som männen inte har, tex mkt lägre antal hjärt och kärlsjukdomar osv tack vare detta jobbiga fenomen. Jag vet inte, men tänk efter innan ni knaprar hormoner hit o dit... Bara för att barnmorskor och gynekologer skriver ut det betyder inte att det är helt ok...

Svar på tråden Har ni rödbetssex?