• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • blomsterbiet

Fel,fel,fel!

Jag är tvilling. Vad är tvillingens kännetecken?

• Bruden blå

blomsterbiet

tvillingar är ömsinta, kärlekfulla, kan vara svekfulla. Lojala men inte mot alla.
    Busiga.

• ninjan

2007-04-05 22:39 mollanmus

jag är spontan, envis,, pratsam, sprallig, ombytlig, rastlös

där är en bra beskrivning på en tvilling :)

• Meddelande borttaget
  • blomsterbiet

ja då stämde några av dem.

Sprallig och rastlös stämmer väl mest. Kan inte sitta still på toan ens. Måste alltid ha något att göra.

• ninjan

evissen
    kan du beskriva dej igen. Så jobbigt att söka igenom alla inlägg ;)

• Meddelande borttaget
  • Hanna123

Gissa gärna på mig: Jag är lugn och harmonisk, konstnärlig och händig i det mesta, mån om mina nära och kära. Stressar sällan, men kommer dock ofta lite sent eller prick på minuten på jobbet tex.. Hade lite "fjantiga" tvångstankar som barn som är mer som små fixidéer nu. Kan va lite lat och slarvig men försöker ändå hålla fint hemma. Absolut inte pedant. Sparar gärna pengar, är ingen storslösare även om jag gillar att shoppa.

Jag har också varit väldigt intresserad av asrtologi, så nu ska det bli intressant om du gissar rätt!

• ninjan

du låter så fiskig :) och aningen kräftig. Men det var du ju inte, sa du :)

hmmm...oxe?

• TigerLinn

okej gissar på mig då jag är

- känslosam
    - pratglad (Social)
    - ärlig
    - envis
    - lat (hehe)
    - logisk
    - för ärlig
    - spontan
    - hjälpsam mot alla
    - ledar typ (tar gärna tag i saker)

nå vad e ja då?

förresten hur många rätt har du fått hitintills?

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?