• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Meddelande borttaget
  • blomsterbiet

Ja och jag har ändå inte läst de andras gissningar. Min kompis är född i skorpionens tecken och du förklarade hennes personlighet så därför misstänkte jag att du var skorpion.

Hahah... Jag gissade rätt!

• Bruden blå

blomsterbiet

Jupp, och jag glömde ett drag. Ett hemskt ett. Jag kan analysera sönder saker totalt. Många många år efter något hänt som stört mig så kan jag gå och älta och analysera det så jag mår dåligt av det själv. På ytan ser man bra ut, men inombors så analyserar man ner till minutiösa bitar.
    Känns det igen på henne också?

• blomsterbiet

Ja, hon är en riktig ältare också men glömmer efter ett tag. Några veckor brukar hennes klagolåt vara sen glömmer hon det tvärt en dag.

• ninjan

jag skulle åxå vilja vara typisk för mitt stjärntecken! Även om jag är mest oxe, så har jag lite tvillinginfluenser i mej. Är inte alls tålmodig som en oxe..snarare otålig som em tvilling.

• blomsterbiet

Ingen har gissar rätt på mig förresten.

Jag kanske inte är typiskt mitt sjärntecken

• Bruden blå

blomsterbiet
    Några veckor, ho ho, om det vore så väl. Minns fortfarande med fasa hur jag fällde en väldigt korkad komentar när en av killarna anmärkte på mitt val av läpstift, när jag gick i tvåan, dvs när jag var 8 år gammal. där snackar vi älta av hög nivå. Dags o lämna det gamla bakom mig kanske och börja leva i nuet istället.

• Bruden blå

blomsterbiet

Har någon gissat på våg?
    Tänker på pedantbiten.

• ninjan

blomsterbiet
    Har jag gissat på skytt?

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?