Inlägg från: jenbp |Visa alla inlägg
  • jenbp

6 oktober 2007 fortsättningstråd 2

Hej på er! Ska oxå gifta mig den 6 /10 2007 så jag ger mig in här och hoppas att det går bra!

• jenbp

Hej och tack för ett trevligt mottagande!

Vi gifter oss i Limhamns kyrka lite utanför Malmö.

Vi har bokat kyrka, festlokal, fotograf, hittat brudklänning och ringar, bestämmt toastmasters och bestman + tärnor, och håller på att "pula" med gästlistan. Ser ut att bli ca 70 personer i dagsläget.

Letar inbjudningskort för tillfället (har inte tänkt göra dem själv) men om vi inte hittar ngt som vi gillar till det tänkta priset kanske vi får göra det ändå.

Tänkte ha med ett infoblad alternativt en liten vers i inbjudan kring vår bröllopsresa (som vi kommer att önksa oss bidrag till) + länka till en hemsida som vi i nuläget håller på att bygga!

Hur har ni andra det?

Nu är det ca 6½ månad kvar bara......HI HI

• jenbp

Har ni några hemsidor som man kan titta på? Håller på att skapa en egen...

Märkte precis att jag nog haft fel för mig kring titlarna inför ett bröllop. Ska ha mina lilla systrar som "tärnor" (trodde jag) men det är nog brudnäbbar jag menar... Hrm...Tärnans roll är med än bara stå bredvid i kyrkan va?

Inte så van vid sånt här uppenbarligen!

• jenbp

Andie

Oj vad ni har kommit långt i planeringen! Måste kännas bra!

Var gifter ni er?

• jenbp

Trevlig! Nu ska jag se om jag kan fixa vår med!

• jenbp

Tackar det kanske kommer att behövas! Nä vi har skaffat en "betal hemsida" för 400 kr/år med våra namn som domännamn. Vi tänker ha lite allt i allo på den sidan (bilder från resor och renovering av hus och så vidare...

Så vi håller på att knåpa med den. Måste ju vara klar innan inbjudningarna landar hos gästerna då vi länkar till den. :o)

• jenbp

Har oxå tänkt ha bara axlar. De senaste åren har början på Oktober varit fantastiska och väldigt varma, så jag håller tummarna och kör på det ändå!

• jenbp

men....

å andra sidan kan det vara stormen "Per"..

då får vi alla fall fina volymfrisyrer på fotona!

Hehe....

• jenbp

Xtra roligt kommer vi att ha...

Xtra fina vi idag skall vara....

Xtra fotografer uppskattas!?

Ärsch.... jag är nog inte heller så bra på X :o(

Svar på tråden 6 oktober 2007 fortsättningstråd 2