Inlägg från: kluddan |Visa alla inlägg
  • kluddan

6 oktober 2007 fortsättningstråd 2

va roligt att det finns en sån här tråd Jag o min sambo ska med gifta oss den 6/10. Kul o följas åt ju.

• kluddan

ja vi har precis börjat planeringen. Sambon friade i september förra året men sen har det varit lite bumpigt på vägen men nu har vi bestämt oss

Vi ska gifta oss i Rinkaby Kyrka, som ligger ca 1 mil utanför Kristianstad i Skåne. Jag är uppväxt där men bor inne i Kristianstad. Det enda vi planerat hittintills är kyrka, lokal o datum

Frågade min bästa vän igår med om hon vill vara tärna o hon blev jätte glad. Sen har jag nog hittat min klänning på en sida här på nätet, fastna för den direkt. Kan ju skicka med en länk. Men min ska nog vara ljusrosa.
    www.littlecoral.com/Wedding-Dresses-A-line/c10_19/p496/WC97-New-Lovely-Purfle-Satin-Princess-Like-Wedding-Dress-Gown/product_info.html

• kluddan

tänkte höra mer er om ni ska ha en till klännig o byta om till senare på kvällen? Hade inte en tanke på det men har läst på en del sidor här nu att det är många som gör så.

• kluddan

malin&eric: du kan inte visa nåra bilder på slöjorna som du har?

Hur långt har ni kommit i er planering här? Känns som jag vill fixa allt på en gång, men alla runtomkring (mest sambon) tycker att allt går för fort, det är ju jätte mycke tid kvar

• kluddan

malin&eric: förresten jätte fin klänning

Svar på tråden 6 oktober 2007 fortsättningstråd 2