6 oktober 2007 fortsättningstråd 2
Hej alla!
Här har det bloggats må jag säga! Välkomna alla nya också.
Själv har jag varit uppe hos blivande svärföräldrarna i Dalarna och ätit godis hela påskhelgen. Mirakulöst nog verkar jag ha gått ner i vikt av detta för jeansen sitter lite löst nu. Ska ner till 70 innan bröllopet är det tänkt. Har ni andra några viktplaner?
I planeringen:
Inbjudiningarna är halvklara. Designen är gjord och vi ska mest bara skriva ut och klistra ihop nu. Och göra klart följebrevet. Och hitta en sigillstämpel. Och... ja, ni vet hur det är
Annars letar vi präst. Det är intressant. Känner ingen i Göteborg så vi får tips från kompisar som vi följer upp.
Sen så kommer min mamma och syster upp i helgen för att köpa tyg till tärneklänningarna. Evighetsföljetången "1000000000 nyanser av grönt" närmar sig sitt slut.
Sen så satt vi och mekade med weddingannouncer i en halvtimma innan vi båda skrek i frustration över hur oflexiblet det hela var och bestämde oss för att skriva en egen. (egen kod tar mer tid men så får man det som man vill ha det. Gissar att vi båda är ganska petiga eftersom vi jobbar med kodning båda två (han som jobb, jag som hobby och - förhoppningsvis - så småningom som jobb)
Oj, nu blir det långt igen
Vilka färger ska ni ha på tärnornas klänningar förresten?