Hej alla!!
Jag ska ockå ha tärna, men bara en sen kommer min brorsdotter och m2bs systerson att vara näbbar. Dom är egentligen lite för stora för det, men vi kände ändå att vi ville att dom skulle vara med! (inser att jag svara på lite gamla inlägg men det har varit mycket att göra de senaste dagarna).
malin&eric
ska ni också ha grönt som "tema"??? Tanken är att tärnan ska ha en Lime/kiwi grön klänning med detaljer i olivgrönt och näbben ska ha en liknande klänning fast "tvärt om" om du förstår hur jag menar
Saffranin
Kul att du tyckte om det!!! Vi blev helt sålda när vi kom dit och kände att det var helt rätt för oss. Dessutom är "upplägget" väldigt bra eftersom det är tre våningar med salong med brasa för mottagning samt matsal i botten, sovrum på mellanplan och dans/bar/salong längst upp. Vi slipper med andra ord att duka undan för att dansa (även om det är ganska vanligt)
Gör alla sina egna hemsidor??? Jag har själv ingen koll på datorer och jag tror inte att min blivande tycker att det är nödvändigt så det blir nog inget sådant för vår del, men man har ju klarat sig ganska länge utan såå....
En liten fråga till alla som ska gifta sig 6/10.....
Vad ska ni ha för klänningar??? Jag har fastnat för en axelbandslös som hela tiden kännts SÅ rätt, men jag tvekar nu, tänk om det blir för kallt det är ju trots allt höst. Skulle vara tacksam för lite andra tankar från er som är i samma situation