******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Skogstigern: du kan släppa tummen nu!!!
Det gick jättebra. Jag vet dock inte riktigt om jag vill ha tjänsten, ska fundera lite. Har en till intervju på fredag... Tack för ditt stöd.
Skogstigern: du kan släppa tummen nu!!!
Det gick jättebra. Jag vet dock inte riktigt om jag vill ha tjänsten, ska fundera lite. Har en till intervju på fredag... Tack för ditt stöd.
Skogstigern: jag vill jättegärna ha dikten! Skriv här eller maila systerbrud@hotmail.com
Ja när det är sånt här regnväder kan man lika gärna sova! Jag verkar få en halssjuka nu... kurerar mig så gott det går. Hellre sjuk nu än om 16 dagar
Skogstigern: Intervjun gick bra, lite för snabbt bara, är lite osäker på om de kände på en gång att jag var helt fel, eller kanske helt rätt? Nä jag har ingen aning. Vi får se nästa vecka.
Har en jobbhelg framför mig nu, inte alls kul, vill bara åka hem till "min" och mysa.
Trevlig helg alla ni lediga!!!
Jaha, så var det lördag.
I morse blev min blivande kidnappad! Jag var lite inblandad i kidnappningen... Jag ringde från jobbet och sa att jag hade glömt min plånbok på ICA och att han var tvungen att springa och hämta den på en gång. Han är ju snällast i världen så han for upp ur sängen och ut för att hämta plånboken. Då överraskades han av sina vänner på gatan. Mer vet jag inte för han fick inte ta med sina mobiltelefoner. Känns lite jobbigt eftersom han ska vara borta hela natten. Men men. Jag kanske överlever
Hur går det för er andra?
Det lät jättemysigt, grattis här oxå!!
Åh vad härligt! Skulle oxå vilja åka bort och bara mysa. Ha det riktigt bra, det är ni värda.
Igår gjorde vi klart etiketterna som vi ska fästa på CDfodral som gäster kan ta med hem och bränna sina foton på. Sen kan de skicka skivorna till oss.
Idag har jag varit och klippt mig och slingat håret, för att det ska se riktigt fint ut nästa vecka.
Ikväll är det dax för sista danslektionen, sen ska vi åka och köpa snacks och tilltugg på nån billig stormarknad.
Det går framåt!
Usch då. Vi har inte ens börjat med våra festhäften. Ser (inte) fram emot det! Ett par går väl bra, men 50??? Knappast.
Fast lite mysigt ändå.
Ikväll ska jag försöka sätta ihop min morgongåva innan min blivande kommer hem. Svårt att välja ut bilder bara, finns plats för 14 st i mitt lilla album. Tror han kommer bli paff, han räknar nog inte med att jag gör nåt sånt här. Är faktiskt stolt över mig själv.
Nu ska jag hem från jobbet och provsmaka vår tårta!!!!!!! Håll tummarna för att den är god
Ps. Skogstigern: jag fick jobbet jag helst ville ha!!!!!!!!!!!!! Blir privat anställd i sommar, JIPPPPPIIIIIIIIII!!!
Vägen var strulig dit men vad gör väl det? .-D