Inlägg från: Bens wife |Visa alla inlägg
  • Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Nä, det här med sömnbesvär; igår kväll kunde jag knappt somna. Sen sov jag bara några få timmar och nu har jag legat och snurrat i sängen sen kl 04. Nu ger jag upp. Men när ska jag få ro att sova då? Nästa vecka? Jag kommer ju vara helt slut... Eller så har man adrenalinpåslag så man klarar sig Har ju semester! Vill soooooooova då!
    Idag ska vi till stan, M2B ska klippa sig och vi ska luncha med hans föräldrar. Vi ska ta ut kontanter och lägga i kuvert till pianist och frisör. Sen ska jag fika med en tärna. Rätt mysigt och lugnt men jag finner ingen ro. *knäppgöken*

• Bens wife

Stress stress stress. Nä jag vet inte. Ena stunden känner jag: PANIK! Andra stunden känner jag att jag njuter. Härligt att ha så mycket kul på gång, vissa saker mer okomplicerade än andra....
    Halsont, regn eller missförstådda uppdrag.
    Spelar ingen roll väl, för vår dag kommer bli underbar ändå. Känslorna bubblar.
    Idag har vi dansat vår dans, nästan felfritt!!!!!!! Vi log båda två, till och med i tangon som är en "arg" dans Vi klarar det!!!
    Skogstigern: min dansklänning har snörning i ryggen och jag hittade ingen tillräckligt låg BH. Jag fick hjälp av svärmor och sydde fast en BH i fram på klännningen, blev superbra. Kanske ett tips om du inte hittar nåt. Fast min klänning är iofs kraftig i fram med skenor så den är stadig i sig, vilket nog är en förutsättning för att just denna metod ska fungera.

• Bens wife

Miss Sophie! : Ha det så bra nu då! Lycka till!!!!

• Bens wife

Skogstigern: Lycka till, berätta sen hur det gick, har alltid undrat hur det funkar!

• Bens wife

Usch, jag vill ha sol på lördag!
    *blåser allt jag kan på molnen*

• Bens wife

farry4U: usch vännen, jag förstår om det känns deppigt men försök att tänka på de positiva sakerna. Peppa dig själv. Och som sagt, det är gästernas förlust att de inte kommer. Ni kommer att ha en bra dag i vilket fall, för ni gifter er och ni har varandra. Kram till dig!

• Bens wife

Skogstigern: ja jag blåste ALLT vad jag hade igår och det gav uppenbarligen resultat JIPPI!!!!!!!!!!
    Idag är stora fixardagen, ska hämta ringar, underkjol, lämna grejor på festlokalen, köpa lunch till imorgon och bara mysa med mina tärnor.
    IMORGON BLIR VI FRU HÖRRNI!!!!!!!!!!!!

• Bens wife

Vad trevligt med så mycket besök här i tråden!!! Tack alla.
    Ja nog känns det att det drar ihop sig.
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vad roligt det ska bli!!!!!!

• Bens wife

Jag och två av mina tärnor ska mysa, äta gott, ta ett glas vin och kanske titta på nån bröllopsfilm. Packa måste jag också göra, för bröllopsnatten. Men annars ska allt vara klart.

• Bens wife

Nu är ringarna hämtade!!! Jättefina!!! Roderade och graverade, pirrigt.
    Nu bär det av in till stan för att hämta underkjolen och göra naglarna.
    Men, det är alldeles molnigt på himmelen... *blåser bort molnen*
    Känner mig lugnare med mina tärnor än med min blivande, kanske för att han är lika nervös som jag, om inte värre
    Hej på en stund!

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!