svärmor & mamma på möhippa
hallå tjejer
tänker ni ha med er eran mamma & svärmor på eran möhippa.
min möhippa är något jag vill göra med mina vänner inte min svärmor eller min mamma
hallå tjejer
tänker ni ha med er eran mamma & svärmor på eran möhippa.
min möhippa är något jag vill göra med mina vänner inte min svärmor eller min mamma
Inte för att jag är i gifta-stadiet än, men jag skulle inte vilja ha med mamma eller svärmor.. nej tack!
NEJ!!! Ingen svärmor eller mamma! Det ska ju vara nåt kul man gör med sina vänner!! Så jag håller med dig! Nämn det för din/dina brudtärnor eftersom det nog lär vara de som ordnar möhippan Lycka till!
Snuffen
de är väl något man gör med sina vänner
Längtar..
vet att min svärmor hemskt gärna vill vara med hon är sån men jag vill absolute inte de
Ja det tycker jag allt. sista natten med tjejgänget säger man väl...
Nejag skulle nog inte vilja ha med dem... det är ju något man gör med vänner tycker jag. Men sen bestämmer väl inte bruden vilka som kommer, eller? Är det inte tärnan eller en nära vän som fixar med sånt?
Jag hade inte med varken mamma eller svärmor. Visste ju inte om när den var så jag hade ingen aning om vilka som var där och kunde inte påverka det heller. Det är ju din tärna som ska fixa det!
Säg till dina vänner att de inte år bjuda med svärmor.. ne möhippa är ju inget som du har ansvaret för, det är ju dina vänner som hippar för dig! Därav får de bestämma vilka som ska vara med.
Ha,ha! Nu när du nämner det så skulle det inte förvåna mig om min svärmor skulle vilja vara med på nåt hörn...Hon är också lite så.. Nu gjorde du mig nervös..haha. Men det måste din svärmor kunna förstå att det är "sista kvällen med gänget" som ogift och då är det ju ens vänner man syftar på...
Aldrig! Dyker nån av dom upp går jag hem:(