svärmor & mamma på möhippa
hallå tjejer
tänker ni ha med er eran mamma & svärmor på eran möhippa.
min möhippa är något jag vill göra med mina vänner inte min svärmor eller min mamma
hallå tjejer
tänker ni ha med er eran mamma & svärmor på eran möhippa.
min möhippa är något jag vill göra med mina vänner inte min svärmor eller min mamma
Längtar..
haha ops då de var juh inte meningen
tror dom redan satt igång och planerat min tärna vill ha listan på alla våra gäster. så svärmor är väl emd i ett hörn
usch usch vill verkligen inte där tycker inte hon har där att göra
september22
så kanske man skulle göra då blir dom nog sura
Men jag tycker iallfall att du ska informera dina tärnor om hur du känner...de kanske kan förhindra på nåt sätt att hon kommer...?? De får ta smällen och inte du..hihi. Lite taskigt kanske?
jag ville jättegärna ha med min mamma. hon är en av mina bästa vänner. mina mostrar kommer oxå att vara med. det rä ju upp till var och beronde på vilken relation man har. vi är alla jättebra vänner :) min pappa ska vara med på min sambos.
Jag hade inte med varken svärmor eller mamma på min möhippa.
Däremot har jag varit på en möhippa där svärmor var inbjuden och vi hade det superkul ihop. Svärmorsan var dock inte med hela dagen utan bara precis vid kidnappningen, sen på kvällen när vi åt.
Det är ju inte jag som bestämmer om jag får nån hippa och vem som i så fall ska bjudas... men jag har inget intresse av att ha varken mor eller svärmor där!
Jag hade med både min mamma och svärmor på hippan, dock drog de på annat håll på kvällen. Eftersom jag har en väldigt bra relation med framförallt min mamma kändes det helt naturligt att hon också skulle vara med. Svärmor har jag inte lika nära relation (ganska naturligt står man sin mamma närmare) till, men blev jätteglad att hon också ville vara med!
På min mans svensexa var både hans pappa och min pappa med, likaså där kändes det helt naturligt för honom. Och hans pappa var den som partade loss längst på kvällen, de andra däckade
Nej men fy faaaan, inte i helskotta vill jag ha de gammkärringarna med heller!
Morsan ville vara vara med, men USCH fy bubblan - hon FICK inte för min Bästa Svägerska!
som sagt alla har ju olika relationer till sina föräldrar :)
Aldrig i livet! Har bra relation med bägge men detta vill jag göra med kompisarna. Å andra sidan vet jag ju inte om de kommer med eftersom det inte är jag som bestämmer men min syrra och kompisar känner mig nog så bra...