Stockholmsbrudar nya kompisar 5
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
Gumsestumpan
Här går det frammåt!! =)
Nu har vi fått diskbänk med kran på plats så att vi äntligen kan få diska i köket istället för det pyttelilla handfatet på gästtoan...
O vår induktionshäll är på plats, har dock inte hunnit kolla över hur vi har det med kastruller o så som fungerar på denna.
Annars så är även kyl o frys på plats, o de flesta skåp o lådor. =)
Fru någongång.
Vart jobbar du? Jag jobbar som förskollärare på Surbrunnsgatan 9-11 (Odens förskola).
Vilket underbart väder det är i dag! Här ska grillas :)
Jag vill fortfarande gärna träffas på tisdag! Ska vi säga att vi ses kl. 18? Någon som har något förslag på plats?
Hej alla.... här händer det grejer !
Cahe
hur går det med jobbet???
Cinapuff
OBS!!! Dom har inte kärleksmums på puben !
hej alla! hoppas ni alla hade en fin sondag ut i solen!
vad sager ni om McKinleys pub som ligger på fridhemsplan... det är mittimot den Apple affär och gallerian.
Då är vi tiilbaka i stan igen. Varit "hemma" i Linköping på möhippa för en kompis i helgen, vi hade såååå kul!! Passade oxå på att fixa våra inbjudningskort tillsammans med vår värdinna, så nu ligger dom och väntar på att bli utskickade :) dock en månad kvar till dess!
BröllopA
Har inte hört ngt om jobbet ännu Sitter just nu och samlar mig, tänkte ringa och höra efter...
Angående pub i morgon så kanske jag hänger med...ska höra med sambon om vi har ngt planerat först bara