Stockholmsbrudar nya kompisar 5
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
Gumsestumpan
Här går det frammåt!! =)
Nu har vi fått diskbänk med kran på plats så att vi äntligen kan få diska i köket istället för det pyttelilla handfatet på gästtoan...
O vår induktionshäll är på plats, har dock inte hunnit kolla över hur vi har det med kastruller o så som fungerar på denna.
Annars så är även kyl o frys på plats, o de flesta skåp o lådor. =)
Fru någongång.
Vart jobbar du? Jag jobbar som förskollärare på Surbrunnsgatan 9-11 (Odens förskola).
Vilket underbart väder det är i dag! Här ska grillas :)
Jag vill fortfarande gärna träffas på tisdag! Ska vi säga att vi ses kl. 18? Någon som har något förslag på plats?
Hej alla.... här händer det grejer !
Cahe
hur går det med jobbet???
Cinapuff
OBS!!! Dom har inte kärleksmums på puben !
hej alla! hoppas ni alla hade en fin sondag ut i solen!
vad sager ni om McKinleys pub som ligger på fridhemsplan... det är mittimot den Apple affär och gallerian.
Då är vi tiilbaka i stan igen. Varit "hemma" i Linköping på möhippa för en kompis i helgen, vi hade såååå kul!! Passade oxå på att fixa våra inbjudningskort tillsammans med vår värdinna, så nu ligger dom och väntar på att bli utskickade :) dock en månad kvar till dess!
BröllopA
Har inte hört ngt om jobbet ännu Sitter just nu och samlar mig, tänkte ringa och höra efter...
Angående pub i morgon så kanske jag hänger med...ska höra med sambon om vi har ngt planerat först bara
Nu behöver jag lite hjälp igen tjejer! Jag ska på en väns bröllop i juni och behöver en klänning... Har ni några tips på affärer? Gärna lite "speciella", mindre affärer så att risken att man har likadan klänning som ngn annan minskar!
Cahe
Oasis inom SoUK (gamla debenhams) har många fina klänningar just nu.... jag var där förre veckan och om jag hade råd skulle jag har köpt minst 3 stycker... köpt 1 på slutet!
OK, då gäller kl. 18 på McKinleys vid Fridhemsplan i morgon då?
Härmapan här instämmer med ovanstående talare..
Kl 18 på McKinleys vid Fridhemsplan i morgon tisdag då?
Och tack för varningen BröllopA, jag får väl se till att få min dos kärleksmums på annat håll...