Stockholmsbrudar nya kompisar 5
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
Cinapuff
Blev det något knåpande med inbjudningarna igår?(För visst var det du som skulle göra det...)
Själv har jag hittat "mina" kuvert idag!! Var på en butik igår som inte hade dom hemme men som kunde kan hem. Jag skulle bara ringa idag o säga hur många jag behövde för hon hade lite mycket igår... Ringde idag och hux flux så hittar hon dom på lagret, och 3 kr billigare/st än de jag hittat tidigare!! Men blir man inte lite irriterad när jag igår var i butiken och hon sa att dom inte hade hemma och idag finns dom...nu måste jag ju åka dit en extra resa
Jaja, så är det!!
BröllopA:
Jupp! Allt som saknas nu är den lilla svarta anteckningsboken där jag betygsätter kärleksmums! ;)
Cahe:
Jo, sju nya inbjudningar klara! 23 st totalt, och jag tycker fortfarande att det är kul! Alla inbjudningskorten blir unika, samma färger och temapapper, men helt unika kombinationer på varje kort!
Trist med kuverten, men tur i oturen att du får dem billigare! Alltid nåt! Och extraturen till stan räknas väl nästan som en giltig anledning att shoppa lite? :)
Hej alla!
Här kommer en gammal fikare och gör comeback!
När blir det fikadags härnäst? Jag fikar gärna på söder eller i city!
Är lite nyfiken på när ni här i tråden ska gifta er
18 aug
13e okt är vår dag!!
18 februari
Ronnie&Helena
då är det lite jämnare ålder i ert par, min m2b är 77:a. Men enda gången åldersskillanden märks är när vi prata om när han var liten, jag var ju inte född då , och lite märks skillnaden nu när han har en liten 30 års kris (mest pga en sjukdom)och jag just kommit ur min "herregud jag är ju 20 år, vad ska jag göra med mitt liv, alla andra har ju gjort så mycket mer!"
18 aug för oss också! jag är 78:a och m2b 76:a
Hej på er tjejer!!
Nu behöver jag lite hjälp av er igen...attans vad hjälp man behöver när man är ny i stan
Ska en sväng till Solna i morgon, är det någon som vet om det finns någon "pysselbutik" (typ papper och annat till inbjudningar o program) där i trakterna? Kan ju passa på att kika in i så fall och se om dom har något som jag behöver!
det finns en panduro i solna centrum... det är nära till systemet! de har inte så stort papersselektion men många saker i generelt...
jäg är solna boende!