Stockholmsbrudar nya kompisar 5
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
Frukost och glass, here I come!!
Gumsestumpan,
Jag tror inte alls dina massage var härlig.. Du bara luras! *ironin flödar* :)
Trist med en Janne bara, känner mig också mest bekväm med kvinnliga massöser...
Tack förresten för fikan idag, vi blev inte så många men kul hade jag!
Hej tjejer! Trist att jag inte kunde vara med på fikat i dag, men jag hoppas kunna vara med nästa gång (bara det inte blir nästa vecka!).
Gumsestumpan: Låter härligt med massage, trots Janne!
ååå...glass Hoppas verkligen att jag kan komma på nästa fika!!
Håller tummarna för att intervjun som sabbade fikat för min del i alla fall leder till ett jobb för nu är jag attans trött på att gå hemma o inte ha något att göra!
Så om någon känner för en fika redan nästa vecka så är i alla fall jag ledig! Tänkte gå på stan och leta papper och annat till inbjudningskort nån dag i början på veckan.
hej alla!
synd att jag hann inte igår. det skulle har varit roligt att traffa ni nya tjejer!
det har varait så jobbigt under de senaste 2 veckor... men nästa vecka ser ut mycket bättre! så jag vill gärna fika nästa vecka!
tree
När? Var? Något förslag?
Jag är ny i stan så vet inga bra ställen, men flexibel är jag eftersom jag är ledig. Kan, som det ser ut nu, precis när som helst!
Jag missade också Centralbadet. Fikar gärna nästa vecka utom tisdag.
Vad sägs om Thelins (fik) på S:t Eriksgatan 43 (nära korsningen S:t Eriksgatan/Flemminggatan, Fridhemsplan)på måndag ca kl 17?
beach
Det var precis vad som behövdes!! Jag kommer!!
Cahe
Kul att du kommer!
Fler???
vi verkar i alla fall bli två stycken som fikar Men det är ju en hel helg kvar så fler hinner kanske nappa!