Stockholmsbrudar nya kompisar 5
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
hann inte att säger förut att vi faktiskt köpt huset som vi lagt ett (eller 10 ) bud på! så mycket har hänt de senaste veckor... oi... så spännande... vi ska flyttar slutet juli/början augusti... nu måste vi säljer vår läg. har fotograf som ka kommer nu på torsdag så det är lite galen hemma hos oss att förberedda oss...
Jag kommer gärna och fikar men badet hoppar jag nog över tror jag. Har aldrig varit på Centralbadet men det är ok att bara komma o fika eller?
Väntar på tid för en arbetsintervju så jag hoppas att det inte blir to eftermiddag bara... :)
Tack så mkt.. ni verkar vara ett glatt gäng iaf.. på torsdag kan jag inte följa med dock..
Vad gör ni här i tråden, jobbar pluggar? och är alla gifta eller på gång?
Jag är iaf 27 fyller 28 i aug, jobbar som barnskötare på en förskola inne i stan, har jobbat där i 7 år till hösten. Jag är född och upvuxen på gotland.
Bara en kort presentation av mig.
kram
Jag är väldigt ny här...flyttade till Stockholm för två o en halv vecka sedan.
Jag är just nu "mellan två jobb" men ska på intervju senare i veckan eller nästa vecka. Håller tummarna för nu är det trist o bara gå hemma!
Är 27 år, m2b 29 och vi ska gifta oss i oktober.
Det är jag det
Nanna_3000: Du är så välkommen så :)
Jag är också 27 år (fyller 28 i höst), flyttade till Stockholm för ett drygt år sedan och gifte mig i januari i år. Jag jobbar som projektledare på ett IT-företag. Känner inte så jättemånga här i Sthlm så jag tycker det är jättekul att träffas och fika m.m.!
Förstod inte varför ingen skrev i tråden... här är den ju !!!
Ska kolla upp kvällarna! Blev det onsdag eller torsdag? Har sett två förslag!
jag är 28, snart 29, jobbar som sjukhusfysiker, är engelsk, har varit här i sverige (stockholm) för 2 snart 2år... gifter mig i augusti! m2b är 30 snart 31 och vi har varit tillsammans en lite över 5 år.
BröllopA
Vad jag förstod så är det torsdag som gäller på centralbadet...vet dock inte tiden säkert...
oki...inväntar mer uppgifter !
Blir min första "bröllopsfika"...har ni andra setts mycket?