Stockholmsbrudar nya kompisar 5
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
Blir tyvärr ingen fika för mig heller den här veckan Fick en massa extratider på jobbet! $$$
Jag har också fullbokat den här veckan. Ska hinna tvätta och packa, samt tydligen vara sjuk.
Jag kan nog på onsdag...tror jag... =)
Jag jobbar till 17 men efter det kan jag fika om ngn känner för det!! Den som vill får gärna haka på...
Var har ni tänkt er fikat???
Ska kolla schemat!
BröllopA
Jag har fortfarande inte hittat ngt favvofik här i stan - de båda ggr som jag varit med o fikat så har vi träffats utanför Vetekatten (heter det så?) i närheten av hötorget - men jag är öppen för andra förslag om det passar bättre!! =)
Hej igen tjejer!
Hoppas ni får en mysig fika i morgon!
Själv var jag hos doktorn i måndags, han konstaterade en lätt hjärnskakning, en låsning i bröstryggen samt bristningar i musklerna i nacke och rygg.. Och när doktorn frågade så kom jag på att jag faktiskt både varit ordentligt yr och mått illa i helgen. Fick hursomhelst recept på lite olika tabletter och order om att ta det lugnt i ett par dagar. Så det är vad jag gör för tillfället...
Tur i oturen att jag inte är i stan, då hade jag blivit jätteledsen om jag inte kunnat hänga på er och fika. Kram på er och hoppas ni får kul förresten!
Ps. Sambon var och hämtade våra ringar i eftermiddags och nu håller han på att reta mig på sms hela tiden (han är kvar i Sthlm). Han säger att de är sååå fina och att jag minsann inte ska få se dem innan dagen D. Men det ska vi nog bli två om!
Frapinos Hornstull 17.30 onsdag
Godisråttan
Blivande fru Lindgren
Cinapuff
Hoppas du mår lite bättre nu! Och gör som farbror doktorn säger, ta det lugnt
Min sambo har varit precis som din sedan vi hämtade ringarna i januari...laggt min i en ask, tejpat den ordentligt så jag inte ska kunna öppna i smyg och gömmt den!! Så jag får nog helt enkelt finna mig i att ine se den förrän i oktober!!
Ha en trevlig fika i morgon tjejer! Jag får hoppas att jag kan hänga med nästa gång!
Fick en klipptid kl. 16 och har en del ärenden på stan... hinner inte till söder!
Synd att det inte blev i city när jag ändå är där! Får hänga på nästa gång!
Cahe
"Men jag måste ju få en chans att prova ringarna innan september så vi inte står där i kyrkan och du inte får på dem!!"
Tror du han går på den...?