Inlägg från: Gabbies |Visa alla inlägg
  • Gabbies

14 juli 2007

Jag har inte heller blivit hippad så det känns ju som att det inte blir av.

Ett råd till alla som inte börjat med festprogrammet och som ska göra det själva. Börja NU! Det tar längre tid än vad man tror och det är inget man vill sitta med sista veckan.

• Gabbies

Hörrni brudar nu får ni hjälpa mig med en sak. Vart i eran dukning tänkte ni lägga festprogrammen? Vi är inte ense här hemma.

• Gabbies

Ingen som kan hjälpa mig med min ovanstående fråga?

• Gabbies

Jag köpte nya skor idag. Har kommit på att dom andra inte kommer funka. men jag e supernöjd med dom jag köpte! :)

• Gabbies

när jag såg klänningen tänkte jag direkt på en lång droppformad bukett och jag tror att black baccara skulle vara jättefint om dom inte är allt för mörka.

• Gabbies

Jag har precis fått ett nytt heltidsjobb så nu blir det körigt innan bröllopet. Men det får funka helt enkelt. :)

• Gabbies

Nu e de bara 10 dagar kvar tjejer!!!

• Gabbies

Igår fick jag min efterlängtade möhippa. Jag som inte trodde att jag skulle få någon, men igår med 10 dagar kvar så smällde det. Kl. 16 ringde det på dörren, det var min syster som skulle lämna en grej inför bröllopet. Men så stog hon liksom bara kvar utanför dörren o sa liksom ingenting så jag skulle kika ut om hennes barn var med o då kommer mina vänner med kamerorna i högsta hugg. Så jag fick 5 minuter på mig att byta om och leta fram mina badkläder sedan bar det av. Vi åkte till ett ställe i stan och badade bubbel bad, drack vin, käkade snacks, lyssnade på bra musik och designade en tröja som jag skulle ha under kvällen. Jättefin blev den o den ska upp på väggen sen! Sedan innan vi gick därifrån fick jag en jättefin lila prinsesskrona och en slöja på mig. Efter det gick vi till några ställen o drack lite och jag fick dra kort ur en sanning eller konsekvens kortlek och göra uppdragen som stog på korten, en del va rätt pinsamma och andra gick bra. Men roligt var det! Sedan gick vi o käkade jättegod mat och drack ännu mer. O sedan till ett ställe till där jag faktist lurade till mig en vanlig cola, även där fick jag dra korten. Och efter det drog vi till ett uteställe där vi festade till dom stängde. Jag hade en helt helt underbar, fantastisk eftermiddag och kväll. Möhippan blev precis som jag ville ha den, en tjejkväll med lindrigt pinsamma saker, inget jag var tvungen att göra som jag skäms över utan jag hade det bara toppenroligt! Älskar er tjejer som fixade detta för mig (2 av dom finns här på BT)!

• Gabbies

Imorrn är dagen då vi skulle ha gifta oss, känns lite konstigt faktist.

• Gabbies

Tänk tjejer att om en vecka är vi gifta! :)

• Gabbies

Jag fixade dom sista festprogrammen idag, skönt att det är klart.

• Gabbies

Idag var vi ute och gjorde en sista koll med festlokalen, allt verkade vara under kontroll. Vi har även varit och inhandlat vinkaraffer som egentligen var vaser men ser ut som flaskor, jättesnygga var dom, fanns på Ikea för 19 kr..

• Gabbies

Nu är vi klara med allt inför imorgon, känns toppenbra! Jag vill passa på att önska alla brudar och deras blivande ett STORT lycka till imorgon! Glöm inte att njuta av dagen för den är över snabbare än man kan ana..

Svar på tråden 14 juli 2007