14 juli 2007
best_friends80: huvudsaken är att du kan ha skorna och mår bra i dem. Du ska vara lycklig på din bröllopsdag så då fungerar Foppa Tofflor alldeles utmärkt.
Du kan inte ha liknande ballerinaskor?
best_friends80: huvudsaken är att du kan ha skorna och mår bra i dem. Du ska vara lycklig på din bröllopsdag så då fungerar Foppa Tofflor alldeles utmärkt.
Du kan inte ha liknande ballerinaskor?
Igår blev jag hippad. Totalt helt oväntat. vi hade besök hemifrån skåne till midsommar och igår på midsommardagen så drog de i väg mig utklädd i barnkläder och pippilotter och nappflaska...
tyvärr så ösregnade det hela dagen så det var inte så mycket folk på zoo-et vi var på. men jag fick ändå göra en massa uppdrag och få en massa belöningar.
sen åkte vi hem till oss där jag fick hemmaspa och champagne. Under tiden lagade våra män trerättersmiddag som vi åt tillsammans. vid tolv tiden begav vi oss ner på stan och gick ut och dansade.
vid halv tre var vi hemma och då blev det korvgrillning. sen somnade jag glatt.
hela dagen var jättebra, trots regnet.
hur går det för er?
jag är uppe i festprogrammet, ska skriva någon rad om varje person...det tar lite tid
idag hämtade jag hem klänningen insydd och klar, den satt som en smäck
Junibrud_14:e:
det är inte något ovaligt med kalla fötter, snarare är det säkerligen ovanligt att inte fundera över om det är det rätta beslutet. Hade det itne varit rätt beslut hade du kommit fram till det mycket tidigare... Kram
Örebroare: jap blev hippad förra lördagen, kul kul.
men jag är nervös.... suck. bara två vecor kvar. idag ska jag göra klart festprogrammet och placeringskorten...
Coloratura: kul
min m2b blir nog sexad nästa helg.
hjälp vad spännande det är nu!!!!!! längtar till den 14 men ändå inte. tänk om det inte blir kul eller om jag kommer att bli för trött, har vana att somna alldelses för tidigt på kvällarna....
vi hade också bröllopsbestyrsdag igår. Jag köpte ny parfym och ett halsband och mannen köpte skor och underkläder.
Sen satt vi i flera timmar och försökte få ihop texterna om våra gäster. inte så många kvar nu...
Idag ska jag färdigställa festprogrammet och placeringskorten.
På fredag åker vi "hem till skåne" och sen börjar en vecka med oooooootroligt mycket att göra...
nu har jag börjat att skriva på mitt tal till prinsen. kan inte hålla mig för att gråta nu, så hr jag ska kunna göra det då har jag inte den blekaste aning om.
ska ni hålla tal till era m2b?
Tinamej: vi gifter oss också borgerligt, utomhus. Men vi kommer nog inte säga något speciellt under vigseln utan ta det som tal till varandra sen under middagen....
sätt dig bara ner och skriv allt som kommer ifrån hjärtat. det har jag gjort så vet man vad man vill få med..