En händelserik tråd, det här...
Ina - Ah vad bra att de hittade hjärtljuden igen!! När min sambos svägerska skulle förlösas nu, så hittade de inte hjärtljuden.. Hon sa att de tio minuterna som det tog innan de hittade dem, var de längsta i hennes liv. Det kan man ju lätt förstå, om man gått i nio månader.. Fast nu är han ute och allt gick ju bra!
Stjärngudinna - Gratulerar! Vad roligt!! Jag vill också börja planera flytt (igen). Nästan så att man faktiskt längtar till hösten - om nu gudarna är goda och vi får tag på en lägenhet där vi vill. Det är ju inte säkert, precis.
Jag gillar brunchidén väldigt skarpt.. Det är många av våra gäster som kommer att åka en bit, och då tycker jag att det känns som en trevlig avslutning. Eftersom vi dessutom kommer försöka inhysa dem hos olika vänner och familj så känns det än mer som att det vore ett bra sätt att runda av på. Vi tänker nog att vi (läs: svärmor) fixar bakandet och matlagandet inför den, så kostnaden behöver inte bli så vansinnigt stor. Sen tänker nog jag och Peter dra iväg till ett hotell och lite lyx tillsammans natten därpå.. Nyårsnatten är ju lång, och festen kan pågå ett tag, och det känns onödigt att lägga pengar på ett hotellrum och lyx om man bara somnar direkt när man kommer dit och inte kan njuta av hotellfrukost och sånt, dagen efter.. Eller, så funderar vi på att dra iväg på en liten kryssning eller någonting. Bara vi.
Jag vill också beställa lite kläder! Kanske man skulle dra en vända hos Ellos då..