2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
Norrsken - Åh vad roligt!!! Grattis i massor! Tänkte igår på det du skrev om ledaregenskaper - du har ju den här tråden som exempel. Du sköter ju allt här!! Det kan du ta med i ditt CV!
Har inte blivit något funderat över bröllopet... Fast jag har ju varit och tränat idag, och det kan man ju se som en del i bröllopsplaneringen.
Har fått min telefon idag! Jättebra, för nu har jag snart stört ihjäl mig på den andra.. Måste bara ladda batteriet. Hur länge bör man egentligen ladda?
Det spöregnar här, så när jag ska till jobbet ska jag ta bilen. Tänkte jag. Sen upptäckte jag att sambon tagit bilen till jobbet... Toppen. Verkligen. Inte. Som tur var (och då menar jag verkligen tur, för min sambo verkar ibland inte ha fattat vitsen med mobiltelefonen, typ att man kan kolla om någon ringt eller så mer än någon/ra gång/er i veckan..)hade hans lektion precis tagit slut och han hade en liten rast, så han kom med bilen och jag fick skjutsa tillbaka honom. Nu får han gå hem, men det är väl mest rättvist, tycker jag som släpat hem två matkassar och blivit genomblöt.