• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Maggies

sajber.pillan: Lät inte så härligt med tanden. Hoppas det ordnar sig. Själv har jag inga problem med tandläkare. Funderar lite smått på att läsa till det faktiskt.

vårbrud2008: Jobbigt när det inte funkar med kollegor sådär.

• Pumpkin

Usch, jag börjar redan känna mig stressad och det är fortfarande flera timmar tills vi ska åka

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer länge sen nu igen... ni har ju hunnit öppna ny tråd och grejer :)

Norrsken: efer läsning från ca sid 40 antar jsg att han fick jobbet och ni flyttar GRATTIS!! :)

Jag ska bli "faster" eller ja ingift faster min m2bs bror ska ha barn :) hihi så jag har haft fullt upp med att shoppa babyprylar hihi

annars i bröllopsväg, står jag rätt ensam känns det som... (förutom er och min m2b då såklart) så jag är lite seg känns det som skulle behövva få ny luft under vingarna..

har jag missat något mer stort härinne?

• Pumpkin

Snitte: Har du förlängt nicket?

Jodå, vi ska flytta I juni går flyttlasset och ikväll åker vi ner för första och sista gången innan flytten för att kolla läget

Kul att bli faster, och jag vet hur det är med babyshoppandet - helt oemotståndligt Blir nog en hel del babyshoppande för mig i helgen också, eftersom Emilia fyller 1 år på onsdag. Stora tjejen!

Annars vet jag inte om det hänt så mkt här... Det liksom rullar på mest Några nya har tillkommit och några har inte varit inne på evigheter, men sånt är livet

• Snitte- 5/7-2008

Hej

Nja det hände något med mitt nick, jag kunde inte logga in på mitt vanliga sätt och nu funkar det inte alls... fick registrera mig på nytt med en annan mailadress.. men när jag frågar om lösen till den förra så får jag det vanliga lösenordet... jätte konstigt??

Juni, gud vad roligt så nu söker du också jobb för fullt och så då :) då kan ni ju bröja kika på lokal och kyrka ockås det måste kännas underbart!

• Pumpkin

Snitte: Aha... Konstigt

Yes, jag söker för fullt och har tre intervjuer inbokade i Stockholm imorgon. Hoppas jag får något av dem så jag slipper tänka på det mer
    Och ja, vi ska faktiskt försöka få oss ut i helgen och kolla lite på kyrkor och så i omgivningarna därnere och se om vi förälskar oss i nån

• Snitte- 5/7-2008

ÅHHH vad roligt! :) hihi jag är ju redan kär i kyrkan vi ska ha men vad mysigt att åka ut och kika... letade nyss bilder på tårtor, jag var på tårtkurs med min svägerska här om dagen. (jätte kul faktiskt! :)) och då hittade jag ett företag som hete cakedesign... de fanns i stockholm och jag blev sååå avundsjuk på de som bor i närheten som kan boka dem... bara ett tips ska se om jag hittar sidan..

• Pumpkin

Jo jag har hört talas om dem, men de är inte gratis om man säger så

• Brud 2008

Snitte: jättefina tårtor! Vi är inne på att beställa från ultimate cake, också jättefina tårtor :)www.ultimatecake.se/

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6