• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Maggies

vårbrud2008: Hoppas dagen blir bra trots allt.

• Brud 2008

Det märks att det är norrsken som håller liv i tråden

• Pumpkin

Här är jaaaag!

Ni saknar mig förstår jag?

• Brud 2008

Här händer inget utan dig ju!

• Pumpkin

Meh, är jag en sån babblare alltså? Det tyckte de nog på intervjuerna idag också

Hur som helst så har intervjuerna gått bra idag, alla 3 som intervjuat mig har sagt att jag är perfekt för de olika jobben, så vi får väl se vilket jag får och vilket jag tar Känns skönt att vara uppskattad i alla fall!

Sen har vi tittat på hyreslägenheter - de var HEMSKA allihopa. Usch vilken mardröm, och inte vill man renovera själv heller för man får ju inget för det sen

Däremot den första BR:en vi tittade på... Åååh vilken dröm, I love it! Ljus och fräsch med världens underbaraste balkong - den ska vi bjuda på!

Den andra (och sista för idag) BR:en var ett riktigt renoveringsobjekt (typ riva tapeter och golv i alla rum, riva köket osv...) så den ska vi inte gå vidare med.

Nu är jag döööd för vi kom inte fram förrän kl. 02.00 inatt och jag var upp 5.35 imorse och har sen dess inte vilat en sekund. Så nu ska vi ta oss till hotellet, få oss lite mat och sen bara mysa

Vad händer hos er tjejer då?

Ina: Imorgon kl. 11 ska vi kolla på er grannlägenhet

• Maggies

~Norrsken~: Tydligen. Så kul att det har gått bra idag! Får önska lycka till inför resten av helgen.

• Pumpkin

Jaja, jag är en babbelmaja

Tack! Skönt att intervjuerna är över i alla fall

• Brud 2008

Kul att det gick bra på intervjuerna, hoppas att du får nåt av jobben nu!

• vårbrud2008

Hej!

Någon här????

Det har varit en mycket bra dag idag. Jag och det nya tjejen jobbar superbra tillsammans och det har varit så roligt idag. Behöver sådana här dagar för att överleva. :) :)

Y1 kom när jag gick hem så det passade mig perfekt. Och nu är jag ledig fram till onsdag och det ska bli underbart.

I eftermiddags var sambon, sonen och jag på stan och kollade in kläder till sambon och ringartill oss. Sonen somnade av utråkighet. ;D
    Vi bestämde i alla fall att sambon ska ha en vanlig kostym och att vi ska fixa det senast i juni månad. Fina ringar hittade vi också och samma gäller där, vigselringen ska göras i juni och våra förlovningsringar görs om i augusti. :) :) :)
    Nu ska vi leta upp och samla in guld här hemma och sen kör det igång.

MÅSTE göra inbjudningarna i helgen!

Om någon bor i Göteborg kanske ni kan svara på detta; finns det någon barnaffär som säljer finkläder till rimliga priser??????

Ska nämligen upp den 12 maj och shoppa medan sambon springer Göteborgsvarvet.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6