Vad ska jag göra?!?!
När jag skulle skriva rubriken till detta inlägg så skrev jag först "Jag hatar min kropp!" Men igentligen är det ju inte den jag hatar...Det är ju min hjärna som säger, "jo men dendära bullen kan du äta! Du gick ju 4 km i morse! Varför går det inte!!!!
Jag ränkar points ibland och jag har följt GI metoden. Promenerar ganska ofta...försöker intala mig själv att börja med pilates...men allt bli bara så sjukt stressande för mig.
Jag har inte pengar för att kunna gå på gym (vilket är sjukt frustrerande) och det värsta av allt är jag jag helst ska ha gått ner minst 5 kg till den 27 då jag ska prova min brudklänning...(fråga inte varför jag MÅSTE gå ner det är bara så....)
Jag har jobbat som ett djur hela förra månaden...men min kille är förtfarande arbetslös utan a-kassa. Så det oroar mig oxå! Jag har börjat att andas på ett konstigt sätt sen 2 veckor tillbaka. Typ som när man inte kan ta ett riktigt djupt andetag...tillslut så gör det så sjukt ont i lungorna när man försöker att ta ett riktigt andetag.
Jag tror jag snart blir tokig!
Vi gifter oss om 2 månader och det är mycket som skall ordnas...
Men igentligen skrev jag ju ett nytt inlägg bara för att jag vill gå ner 5 kg. Är det nutrilett som gäller måntro?