Inlägg från: Janna |Visa alla inlägg
  • Janna

Augustibrudar i Göteborg 2007...del 2

har läst lite här å var i era trådar :) Ska åxå gifta mig i augusti i hyssna kyrka men har inte bokat frisör än å har sån ångest..min vanliga är lite väl häftig för min uppsättning som jag vill göra så jag vill ha ngn helt annan som jag kan "styra" lite mer..har nån av er koll på bra i Linné? Ska prova klänningar på Svahns idag, men funderar på om man inte kan beställa från 1kooo.com ? Ngn som har hört ngn annan som har gjort det?

• Janna

Det är så himla många som vill ha sitt sagt om både det ena å det andra.. Var glad att du inte har gäster från andra länder kan jag säga..! Jag försökte på ett fint sätt säga att det inte är brukligt att man tar med sig en ny främmande människa som man har frågat på dejt till mitt bröllop, det är liksom inte ngn person jag vill spendera en sisådär 900spänn på.. Vi har åxå problem med klädkod.. Alla som kommer utomlands ifrån har bett mig förklara vad min mor ska ha på sig för att man tydligen ska följa hennes klädsel, det är ju inte speciellt lätt eftersom min mor inte har bestämt sig än *djup suck* så jag vet precis vad du menar..

• Janna

Sådär, nu är man här igen.. Nån annan?
    Ngn som har lagt upp en sån där hemsida..?

Svar på tråden Augustibrudar i Göteborg 2007...del 2