• Zozo

bör man diskutera möhippa med tjejerna?

äh, det är sa himla mycket tjafs om att man inta "FAR" frag/lägga sig i etc och om att det "SKA" vara hemligt..

Jag ville inte ha nagon "traditionell" hippa med utstyrsel och hela kitet, helt enkelt för att jag inte ser ngt roligt i det. Jag har faktiskt inte varit pa nagon sadan hippa eftersom ingen av mina vânner varit inne pa det sparet. Beroende pa den blivande bruden har det istället blivit fest pa stan med tjejgänget eller nagon aktivitet tillsammans (ridning, spa, lugn tjejkvâll etc).
    Dâremot har det aldrig varit nagot problem med förväntningar eller hemligheter.. Jag menar, det är väl inget svart att tala om ATT det blir nagot; man kan ju halla hemligt NÄR och VAD om man nu vill det..
    Bland mina polare är det naturligt att bruden lämnar över en lista pa de inbjudna till tärnan eller nagon annan närstaende; för att man ska kunna kontakta folk för hippa eller annat praktiskt. Om brudarna haft ngt emot ngn speciell sak sa har de sagt det pa nagot sätt i diskussionerna och det har inte varit nagra problem med det.

Svar på tråden bör man diskutera möhippa med tjejerna?