twentyfirstofapril!!!
Åh så fina bilder!!! Så vackert!!! Känner mig väldigt nöjd med att vi också ska ha Johan när jag er era bilder, han är verkligen mästerlig (kan dock inte bli fel med vackert motiv )
Åh så fina bilder!!! Så vackert!!! Känner mig väldigt nöjd med att vi också ska ha Johan när jag er era bilder, han är verkligen mästerlig (kan dock inte bli fel med vackert motiv )
Twentyfirst: Vi har varit hos Johan nu och tittat och pratat. Super härlig kille Dock är vi lite klyvna till vad vi ska beställa av honom, han vill ju ha det klart innan fotograferingen. Jag har hela tiden känt att ett album känns lite onödigt, hur många gåner tittar man i det? Vi var md andra ord inne på att enbart köpa en digitala fotograferingen.
Igår sa han att köpte vi bara den digitala fotograferingen så tog han ju inte hur mkt bilder som helst. Detta kostade 5995:- Köpte vi ett album och SEN ville köpa bilderna digitalt så kostade dessa 3000:-
Har jag missuppfattat eller? Då får man ju med andra ord mer för pengarna om man först köper ett album och sedan de digitala bilderna....
Såg er förstoring och blev helt förtjust!!
twentyfirstofapril:
Ja den var enormt fin! Verkligen ett konstverk, ni kommer säkert att bli mkt nöjda!