twentyfirstofapril!!!
Stort Grattis!! (Jag antar ju att ni båda sa JA...)
Hoppas ni hade en underbar dag!
Ser fram emot att höra hur allting har gått!!
Stort Grattis!! (Jag antar ju att ni båda sa JA...)
Hoppas ni hade en underbar dag!
Ser fram emot att höra hur allting har gått!!
Hej så fina ni va och vilken kul dag ni verka ha haft. Längtar jätte mycket till vår tur vi gifter oss den 9 juni.
Lycka till som man och fru
twentyfirstofapril
Jag skulle gå in på er länk hos fotografen för att få insperation då jag själv skall fotas vid revhaken på lördag. Men den fungerar inte. HJÄLP, ni var så fina. Kan man komma åt och se era bilder någon annanstans?
Slottet:
Hej! Nej länken funkar inte, Johan har tagit bort länken eftersom vi redan plockat ut vilka bilder vi ska ha i vårt album. Är du medlem på Familjeliv?
Åh, jag ville ju se bilderna!
Jag är medlem på FL
norrsken:
Kolla Nananas då! Men jag har inte lagt ut alla bilder så att alla kan se dem. Då måste jag lägga till dig i min adressbok.
Hej!
Firstofapril:
jag var också intresserad av dina bilder men din alias finns inte på familjeliv!
Kan jag söka på kommun och ort istället? e det gärds köpinge?
twentyfirstofapril:
Jag hittade dig nu.....
fialia81: Om du skriver in min GB så kan jag lägga till din signatur i min adressbok så kan du se alla bilder.
Fixat det nu!
Twentyfirst: Vi har varit hos Johan nu och tittat och pratat. Super härlig kille Dock är vi lite klyvna till vad vi ska beställa av honom, han vill ju ha det klart innan fotograferingen. Jag har hela tiden känt att ett album känns lite onödigt, hur många gåner tittar man i det? Vi var md andra ord inne på att enbart köpa en digitala fotograferingen.
Igår sa han att köpte vi bara den digitala fotograferingen så tog han ju inte hur mkt bilder som helst. Detta kostade 5995:- Köpte vi ett album och SEN ville köpa bilderna digitalt så kostade dessa 3000:-
Har jag missuppfattat eller? Då får man ju med andra ord mer för pengarna om man först köper ett album och sedan de digitala bilderna....
Såg er förstoring och blev helt förtjust!!
Thailands brud:
Aha, var den fin? Vad roligt, vi har inte hämtat den ännu, fick precis mail i fredags om att den + albumet var klara. Kul!!
twentyfirstofapril:
Ja den var enormt fin! Verkligen ett konstverk, ni kommer säkert att bli mkt nöjda!
Wiii, vi blev verkligen nöjda! Jättefin! Har precis hämtat den och albumet. Alla bilder blev så fina!