• chiqitita

Hur ofta pratar ni med era föräldrar/syskon?

Ni får ursäkta om jag upprepar mig. Kommer faktiskt inte ihåg om jag redan har ställt den här frågan.
    Jag pratar inte speciellt ofta med mina föräldrar. Det blir däremot en email varannan dag kanske. Men mannen däremot pratar med sina varje dag. Antingen ringer hans pappa honom eller så ringer han dom på sin mobil på vägen till jobbet varje morgon. OK, att dom kanske bara pratar tio minuter, men ändå! Sen pratar han även med sin bror varje dag. Jag tycker det är mycket. Vad tycker ni?
    Inget jag kan bestämma såklart. Men jag blev bara nyfiken på hur ofta andra pratar med sin familj.

• Svar på tråden Hur ofta pratar ni med era föräldrar/syskon?
  • chiqitita

Det var intressant att läsa andras synpunkter och hur ofta ni pratar med era familjer. Skönt att höra att man inte är ensam. Och nej, det påverkar inte mig så mycket eftersom han verkar ringa dom antingen på väg till jobbet, från jobbet eller på vägen hem från jobbet. Så det blir inte så ofta han fastnar på telefonen här hemma. Men när det händer så kan jag inte låta bli att bli lite irriterad för jag vet att dom redan har pratat ett par gånger den dagen!! Men jag försöker att inte lägga mig i. Det blir nog mer synligt för en när man själv kanske bara pratar med sina en gång i veckan.

Svar på tråden Hur ofta pratar ni med era föräldrar/syskon?