• ninjan

nån som e bra på engelska och kan hjälpa mej?

hejsan!

Jag skulle behöva hjälp med en översättning från svenska till engelska.

Det är så att jag beställde en bh från bravissimo och betalade med visa. Men så satt den inte bra så jag skickade tillbaka den. Och naturligtvis sände smarta jag inte med nåt kontonummer som de kunde lägga in pengarna på!

Nån som vill ta det som sin uppgift att översätta en text?

• Svar på tråden nån som e bra på engelska och kan hjälpa mej?
  • ninjan

ungefär såhär

hej
    För ett tag sedan beställde jag en bh från bravissimo, men den passade inte så jag skickade tillbaka den. Men jag glömde att skicka med mitt kontonummer!
    Om jag minns rätt så var det en ref FY91, svart, jag beställde. Den kostade 28 pund.
    Mitt kontonummer är....

• ninjan

kanske det borde framkomma att jag betalade med visa också..?

• ninjan

tack för alla förslag! Gör inget att tråden användes till att diskutera gamalmodiga lärare :)

Jo, på banken sa de att iban eller swift kod ska stå med.
    Men ska den skrivas före eller efter mitt kontonummer, eller är det inte nån skillnad?

• ninjan

hmm.. nu blir jag alldeles förvirrad!
    så jag ska enbart skriva swift koden?

Kanske ska tillägga att jag bor i finland, i fall det ändrar något..

alltså, bara swift, ingen kontonummer?

• ninjan

ok, tack för era svar! Nu ska här mailas! :)

• ninjan

jahaaa..
    jo jag betalade ju med visa, men några pengar har jag inte sett. Hur som helst, mailade dem just. Får se vart det leder.

• ninjan

jag har inte haft mitt visakort så värst länge och det här var första och hittills enda gången jag använt det. Har ingen som helst aning om hur det funkar, märker jag nu när det är försent :(

Vad kan dom göra med mitt kontonummer då, nu när jag skickat det? Borde jag spärra kortet och skaffa ett nytt? När jag har sänt tillbaks varor till tex h&m har jag också skickat med mitt kontonummer.. kan dom använda det på nåt vis, eller behöver dom nåt "lösenord" eller nått?

• ninjan

fick ett mail från bravissimo idag.. dom skrev att de lagt in pengar på mitt kort den 2 april... varför har inte jag märkt av det? det syns ju inte på nåt kontoutdag eller nåt!

Svar på tråden nån som e bra på engelska och kan hjälpa mej?