Wow, nu var det jag!
Åh vad kul det var att läsa om eran dag :)
Blev faktist också tårögd och längtar väldigt mycket tills det är vår tur.
Grattis igen och vad underbart att eran dag blev så perfekt :D
Åh vad kul det var att läsa om eran dag :)
Blev faktist också tårögd och längtar väldigt mycket tills det är vår tur.
Grattis igen och vad underbart att eran dag blev så perfekt :D
Jätte härliga kort gud vad glad man blir :D
Åh vad man längtar mycket tills det är dags.
Hoppas ni får en fantastisk bröllopsresa :D
Vad vackra tärn klänningarna var. Hur fina som helst.
Och din brudklänning har du visat förut och den är jätte vacker och du passade hur bra som helst i den.
Ni såg ut att ha en lyckad fest ju..tänker lite på hur ni gjorde med musiken hade ni DJ eller?
Hur funkade det?
Fru Cinderella
Jo de var ur läckra och jätte snygg färg.
Åhh men det låter jätte bra ju för det är CD som vi också har tänkt ha. Bra också att börja med nåt för allätarna och spara rocken till sen. Vet att vi pratat om det i någon annan tråd tidigare. Men man har börjat förstå att det snart är dags (eller snart och snart 81 dagar men det går fort) och då vill man att allt ska bli rätt varenda detalj :)
Tack så jätte mycket för ditt svar. Får man kanske låna dig och tråden om man får några mer "akuta" bröllops tankar? ;)
Eller det kanske är bättre att jag startar en ny för här ska du ju bara få höra massa grattis och hur snygga ni var och hur lyckat allt blev :D
Fru Cinderella
Jätte bra såg att du startat en tråd ju har lagt den in bland mina favoriter.
Jag startade också en men den skulle nog ha blivit lite lätt ego nu kan ju alla ta del av din expertis :D
Nu fortsätter jag pladdra i den om jag inte har några mer lyckoönskningar att lämna i den här tråden ;)