Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

Wow, nu var det jag!

Tack Tack Tack

• Fru Cinderella

Enamorada

Jag med, vad är ett bröllop utan en Hollywoodkyss

• Fru Cinderella

Tittij
    Tack vad söt du är

Jo bordsbingot.. vi hade rutor i festprogrammet, precis som en bingobricka där det stod olika påståenden ex.
    Någon talar om vädret
    Någon börjar ett tal med jag är ingen talare men
    Bruden blir synligt rörd av talen

etc etc..

När något sker så kryssar man i en ruta. Fick man bingo skulle man ställa sig upp och ropa BINGO! och sen fick man redovisa sin rad.. varpå man fick en gratis dryck i baren (till festen). Det var lite nervöst i början för folk. Men sen vart det full rulle. folk talade medvetet om vädret, och någon började till och med sitt tal med "jag är ingen talare men..." och hon fick stående ovationer och applåder *skrattar* Det var verkligen helt underbart roligt! Trodde jag aldrig.

• Fru Cinderella

Nu finns det dessutom mycket mer kort på hemsidan.. dumt av mig o länka till bara tre bilder i första inlägget...

• Fru Cinderella

Daphne
    Visst var de fina.. tärnorna hade sytt dem själv!

Ja festen var hur lyckad som helst.. vi hade bara musik till CD passade perfekt! Körde på mycket gamla klassiker, ABBA-mixer etc och en hel del schlager och senare framåt natten lite mer rock/hårdrock. Det var fullt på dansgolvet hela tiden!

• Fru Cinderella

Daphne
    *ler* vad söt du är.. jag hjälper dig jättegärna med frågor, det är bara kul

här eller någon annanstans, det kan du bestämma själv

• Fru Cinderella

gargis
    Snarare inte alla som kan bära upp en sån slöja, den var INTE lätt att bemästra kan jag säga och blåsten gjorde det inte bättre *skrattar* Men kul var det!

• Fru Cinderella

gargis
    Jag är 1,65 ;)

• Fru Cinderella

Mrs. 170307
    Ja faktiskt, har också hört folk säga att korta människor inte kan ha sjöjungfruklänningar, pytt-i-helvete, det går galant!

• Fru Cinderella

Lucky_bride
    Tack, ja vi är fortfarande helt chockade över hur kul folk hade. De säger dessutom att det var det bästa bröllopet och festen de någonsin vart på och att det blir svårt att slå i framtiden.

Värmde riktigt bra efter 1,5 år blod svett och tårar

• Fru Cinderella

Balinda
    Det kommer fortare än nu anar, tro mig snart är ni där!

• Fru Cinderella

midsummer
    www.brudparet.net
    Den är halvfärdig, men fylld med bilder
    Klicka på den stora bilden för att komma in!

tanja2008
    Jag är också kort, 1,65 och att man inte kan ha sjöjungfruklänning då är barqa bullshit! Ha vad du vill ha! Gäller slöja och allt.. jag hade precis vad jag ville ha. Hörde massor som man inte kunde ha1 Och det gick galant..

• Fru Cinderella

tanja2008
    Med klackarna blev jag 170! Man ser lång ut i en sån klänning tror jag, i jämnförelse med en stor klänning!

• Fru Cinderella

tanja2008
    Tack, slöjan är en Aspera och kostade mig 1250kr

Daphne
    Jaha, missade den tråden sorry!

Svar på tråden Wow, nu var det jag!