Wow, nu var det jag!
Tack Tack Tack
Tack Tack Tack
Enamorada
Jag med, vad är ett bröllop utan en Hollywoodkyss
Tittij
Tack vad söt du är
Jo bordsbingot.. vi hade rutor i festprogrammet, precis som en bingobricka där det stod olika påståenden ex.
Någon talar om vädret
Någon börjar ett tal med jag är ingen talare men
Bruden blir synligt rörd av talen
etc etc..
När något sker så kryssar man i en ruta. Fick man bingo skulle man ställa sig upp och ropa BINGO! och sen fick man redovisa sin rad.. varpå man fick en gratis dryck i baren (till festen). Det var lite nervöst i början för folk. Men sen vart det full rulle. folk talade medvetet om vädret, och någon började till och med sitt tal med "jag är ingen talare men..." och hon fick stående ovationer och applåder *skrattar* Det var verkligen helt underbart roligt! Trodde jag aldrig.
Nu finns det dessutom mycket mer kort på hemsidan.. dumt av mig o länka till bara tre bilder i första inlägget...
Daphne
Visst var de fina.. tärnorna hade sytt dem själv!
Ja festen var hur lyckad som helst.. vi hade bara musik till CD passade perfekt! Körde på mycket gamla klassiker, ABBA-mixer etc och en hel del schlager och senare framåt natten lite mer rock/hårdrock. Det var fullt på dansgolvet hela tiden!
Daphne
*ler* vad söt du är.. jag hjälper dig jättegärna med frågor, det är bara kul
här eller någon annanstans, det kan du bestämma själv
gargis
Snarare inte alla som kan bära upp en sån slöja, den var INTE lätt att bemästra kan jag säga och blåsten gjorde det inte bättre *skrattar* Men kul var det!
gargis
Jag är 1,65 ;)
Mrs. 170307
Ja faktiskt, har också hört folk säga att korta människor inte kan ha sjöjungfruklänningar, pytt-i-helvete, det går galant!
Lucky_bride
Tack, ja vi är fortfarande helt chockade över hur kul folk hade. De säger dessutom att det var det bästa bröllopet och festen de någonsin vart på och att det blir svårt att slå i framtiden.
Värmde riktigt bra efter 1,5 år blod svett och tårar
Balinda
Det kommer fortare än nu anar, tro mig snart är ni där!
midsummer
www.brudparet.net
Den är halvfärdig, men fylld med bilder
Klicka på den stora bilden för att komma in!
tanja2008
Jag är också kort, 1,65 och att man inte kan ha sjöjungfruklänning då är barqa bullshit! Ha vad du vill ha! Gäller slöja och allt.. jag hade precis vad jag ville ha. Hörde massor som man inte kunde ha1 Och det gick galant..
Lady o Lufsen
Hmm.. du gör precis rätt och det borde fungera.. vilken webläsare har du? Det ska funka i explorer och mozilla
Startade en ny tråd ifall ni ville fråga något
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m2260444.html
tanja2008
Med klackarna blev jag 170! Man ser lång ut i en sån klänning tror jag, i jämnförelse med en stor klänning!
tanja2008
Tack, slöjan är en Aspera och kostade mig 1250kr
Daphne
Jaha, missade den tråden sorry!