• emmtil

Ha någon blivit lurad?

Jag undrar om någon blivit lurad till sin möhippa/svensexa? Jag menar en sådan där Varning... blivit hemskickad sen o sen fått den riktiga möhippan/svensexan :)

Min sambo håller i svensexan för sin bror.. va lite sugen på de. därför tänkt höra hur ni reagerat eller era män eller bekanta o va de va.

• Svar på tråden Ha någon blivit lurad?
  • emmtil

intresserad av att göra alla detaljer o hon älskar att hålla i allt o fixa allt så de gör hon. men hon får ävenen nysig möhippa me lite skoj o bus o sen skön avkoppling o god middag o så..

men tänkt mest på lite tips. intressant att höra! Någon?

• emmtil

Ha ha.. de va ju roligt!! Men va lurad man sku känna sej! Tror att allt e lugnt sen märka de e idol o till på de få gå hem sen... va väntar här näst? Skoj!
    Just sånt här ja va ute efter :)

• emmtil

Ja den va lite taskigare! Men rolig :)
    Lite småirriterad sku man va när man sen hade svepit fyra drinkar på dagen utan någon nytta..
    Du har inte fler?

• emmtil

Ja de fundera de att göra före svensexan m.. lura iväg honom på cykeln göra något bus o så något skrivet på garageporten om att mer kommer när han kom tillbaka.. sen själva svensexan senare. Men de sku varit roligt m något annat m tyckt de... men fantasin fattades..

• emmtil

fåttettryck
    men e de sista att du blev nöjd med allt eller? va fick du göra på svensexan?

Svar på tråden Ha någon blivit lurad?