Bröstförstoring 9
Snuttunge: fick du bra hjälp med smärtlindringen på victoriakliniken? Jag ska opereras där om två veckor och är SÅÅ rädd för smärtan. Få man lokalbedövning efter operationen? Är du nöjd med kliniken annars?
Snuttunge: fick du bra hjälp med smärtlindringen på victoriakliniken? Jag ska opereras där om två veckor och är SÅÅ rädd för smärtan. Få man lokalbedövning efter operationen? Är du nöjd med kliniken annars?
Åh vad bra att du svarade. Fick op tid igår så jag har varit sjukt nervös sedan dess och det är just för smärtan. Hur stora gjorde du? Jag ville helst ha lite större men charles sa att jag skulle lita på honom och ta 335gr. Vet att han är duktig så det får bli så. Har verkligen en obefintligt -a kupa idag.
Fick du med dig samma tabletter hem som du fick när du låg kvar där? Har hört att vissa kliniker bara ger citodon och det ska inte hjälpa alls.
Har du några för och efterbilder?(respekterar om du inte vill visa upp)
Tack för alla svar och kramar
Hej Snuttungen,
vad gulligt av dig om du vill skicka bilder. jag är så nervös. jag är 175 och väger 58kr, har knappt en a-kupa idag och är som sagt utammad. Vad skönt att höra att du är nöjd. Fick du lugnande innan du skulle operera dig? Min mail är linda.nystedt@teliasonera.com
Kram kram
Peisy och normalliten, hur mkt har ni lagt in och vad hade ni för strl innan? Är så nyfiken nu på hur det kommer att bli, har op tid om två veckor.
Peisy, åh vad roligt att få shoppa lite nya underkläder.Tack för dina svar och vad roligt Du är nöjd, skönt! På vilken klinik gjorde du?
Kram kram
Bianca73, är du nöjd med VK? hur mycket har du lagt in? Vad skönt att du bara tar en tablett när du ska lägga dig. har du inte ont alls på dagarna?