• Swing

Bröstförstoring 9

Gamla tråden stängd, här här den nya!

• Svar på tråden Bröstförstoring 9
  • Swing

xClueless: Jag har mina 360g under och upplever inte alls att dom är tunga! Jag känner ingen extra tyngd mot hur det var innan, för muskeln håller ju fast dom. De jag känner har också under och ingen har sagt något om tyngd eller att dom skulle vara ivägen osv. En kvinna jobbar som hästskötare och rider varje dag, no problem.
    Pickolina hade sina 280g över. Hon tog ju senare ut dom av flera orsaker, bl.a. för att dom kändes tunga m.m....

• Normalliten

Tjolahopp: Jag gick tillbaka till jobbet efter en vecka. Hade förmodligen kunnat jobba tidigare, men är ändå glad att jag gav mig själv den tiden att vila. Jag håller med Peisy om att det varit lättare och mindre smärtsamt än jag trodde. Det drar, stramar och spänner i brösten - men gör på intet sätt ont. Nu har jag inte ett tungt arbete, utan sitter på kontor. Har du det, kanske du ska försöka vara ledig lite längre tid efter op.

xClueless: Mina sitter under muskeln och är på intet sätt tunga. Brösten känns ungefär som när jag ammade barnen - lite spända och det drar i dem när det blåser ute eller jag tar i. För varje dag känner jag att det gör mindre och mindre ont i muskeln och de blir oxå mjukar och mjukare för varje dag - något jag uppskattar oerhört :)
    Jag tror att det stämmer som Swing skriver - att ligger de utanför muskeln kan de kännas tyngre. I våra fall håller ju muskeln dem på plats. De kändes redan efter en dag som att de var en del av mig

• basilikan

Hej! Mina funderingar på bröstop har legat i dvala ett tag, men nu har jag på allvar börjat fundera igen...En sak jag är nojjig över är att avståndet mellan brösten kommer bli för stort, jag har redan nu en smula insjunket bröstben och är rädd att effekten förstärks med större bröst?! Hur upplever ni det hela?

• snuttungen

Tjolahopp,