Bröstförstoring 9
Gamla tråden stängd, här här den nya!
Gamla tråden stängd, här här den nya!
Hej bejbs!
Jag undrar om det är någon som gjort en bröstförstoring som har ungefär samma mått som mig? Jag har 75B, är 169 cm lång och väger runt 56. Mått runt bysten(på) för nuvarande är 85cm så inga giant tits direkt... ;) Jag funderar på runt 400cc. Kram, smilla
Trallallala.... är så glad har äntligen kommit i kontakt med kliniken och imorgon ringer kirurgen upp mig för att jag ville veta om det fanns chans till operation innan hösten. Kanske inte så mycket att vara glad för ännu men eftersom jag haft så svårt att ringa och inte fått svar på mail jag skickat så känner jag mig glad. Tänk om han sen har en återbudstid snart då är det ju riktigt bra Oj nu blir jag ju nervös törs jag det här??? Men det är verkligen genomtänkt och jag har velat i många år så nu gäller det att inte få kalla fötter Håll tummarna för att det finns tid snart och att kirurgen känns rätt.
GRATTIS Vanilj 70: Vad kul för dig!!! :)
Jag bestämde mig till 100% för op i början av mars, var på konsultation 15 mars och op:ades 25 april. Fick första tiden redan 11 april, men sköt upp den ytterligare 2 veckor för jag hade en fest att gå på 20 april och ville inte riskera att missa den... :)
Alla är vi olika, men för mig var det tillräckligt länge att gå och vara orolig och nervös - för det var jag även fast jag funderat på detta i många år...
Tänk positivt! Jag har aldrig förr sett fram emot att köpa en bikini som jag gör nu - det ska bli fantastiskt att kunna prova alla olika modeller och slippa vara blöt i flera timmar för att överdelen är vadderad :D
Hoppas det går bra när kirurgen ringer imorgon!
Kram
Nu har jag pratat med kirurgen, det kändes bra han var lätt att prata med och så. Han hade en återbudstid så jag fick tid för konsultation på måndag och operations tid den 25 maj om jag nu bestämmer mig för att göra det där. Skönt men hemskt på samma gång det blev plötsligt så verkligt.
Hej Alla!
Ny här men läst nästa allt ni skrivit och tänkte att det var dax för mig att säga hej;)! Jag ska operera mig i Falköping hos Avni Abdin 5 juli(ville vänta till semestern). Men undrar nu om det finns någon som vet något om honom eller har opererat sig i falköping? han jobbar även i Jönköping och Linköping tror jag. Ha de jätte bäst så länge.
Hejsan tjejer, jag är ny här...
Dag 5 efter operation, jag mår jättebra! Tar ändast en smärtstillande vid sängdags. Gjorde lyft, förminskning av vårtgård och la in "gelehallon" på VK.
Bianca73, är du nöjd med VK? hur mycket har du lagt in? Vad skönt att du bara tar en tablett när du ska lägga dig. har du inte ont alls på dagarna?
Hej liny15
Ja, jättenöjd! Jag har hög smärttröskel...men det är inte alls så ont som jag trodde. Dag 1 var riktig riktig illa. Dag 2 mycket bättre. Dag 3 var jag på jobb igen.
Hej liny15 och Bianca43!
Jag är oxå ny här, har haft lite mejlkontakt med liny15 innan, och läst många inlägg om bröstop här på BT, och fått väldigt bra tips och råd genom det. Jag ska op mej på VK 25/6, har 2 v. sem. sen. Ska på konsultation 28/5 - vad gör man på den hos Charles, och vad är viktigt att tänka på innan?...
Hallå hallå
Smilla 20, ja har 89 cm i omkrets över brösten. Jag har 70D/DD. Du lär få riktigt stora boobs om du lägger in 400cc. Det lovar jag dig! :)