Bröstförstoring 9
Gamla tråden stängd, här här den nya!
Gamla tråden stängd, här här den nya!
Har läst mycket om "mylava-sidan" i tidigare trådar här men jag kan inte bli medlem där har mailat flera gånger men inget händer någon som vet varför det inte går att bli medlem där? Är det någon av er som brukar hålla till där?
Oj! Var lite snabb att posta inlägget.
Skulle ju tacka för svaret snuttungen ser att du brukar vara på mylava vet du varför det inte funkar?
Vanilj70,
vad är det som inte funkar? Jag vet att de gjort om så man måste typ ansöka om medlemskap så inga "obehöriga" tutt-nyfikna kan tjuvkika på bilder... Försök igen, det är en kanonsida, jag fick jättemycket hjälp genom att "prata" med tjejer som redan gjort sin op, och titta på en massa bilder hjälpte mig att komma fram till vilken sort av inlägg och hur mycket jag ville ha. Hoppas du lyckas, jag har samma nick där som här om du blir medlem, så hör av dig i så fall.
Kram
Vet inte varför det tar tid, den som är medlemsansvarig kanske har tagit semester, hi hi.
Snuttungen,
Jag har mailat flera gånger utan att få svar flera veckor sedan första gången och när jag försöker nu så får jag bara "Undelivered Mail Returned to Sender" meddelande så mailen kommer inte ens fram. Har provat flera gånger.
Vill också bli medlem ju!
Vanilj70,
vad tråkigt för det är en supersida tycker jag...ser att det står på startsidan att det är problem med registrering men att hon jobbar på att lösa det så fort hon kan...prova lite då och då vet jag. Hoppas det löser sig snart, man kan få mycket hjälp där.
Kramis
Vanilj70: Jag har också försökt att bli medlem under lång tid, men har inte heller fått svar. Mailade första gången i mitten på mars.
Imorgon ska jag på mitt andra återbesök. Ska ta bort stygnen och bli av med gummibandet....äntligen
Snuttungen o Peisy,
Tråkigt att det inte går att bli medlem när så många säger att det är en bra sida.
Det är inte det enda som går mig emot just nu. Har jättesvårt att få vara ifred så jag kan ringa från jobbet och när det väl lyckas så är det bara tel.svarare och jag kan inte be dom ringa upp eftersom jag inte vet vem som är på mitt kontor just då. Har ringt två olika och samma sak hos båda, otur eller va??? Är redan skit nervös för att ringa och det blir ju inte bättre av att man inte får svar när man äntligen tar sig samman.
Vanilj70: Jag hade samma problem. Vi sitter i kontorslandskap där jag jobbar. Jag valde därför att ha mailkontakt med kliniken istället och det fungerade bra.
Peisy
Har funderat på mailkontakt också men när jag så sitter och ska skriva så vet jag inte vad jag ska skriva, har börjat på säkert fem olika mail men ännu inte fått iväg något Men idag är vi inte så många på kontoret så jag ska försöka passa på att ringa när jag ser att dom andra sitter upptagna i telefon