• Swing

Bröstförstoring 9

Gamla tråden stängd, här här den nya!

• Svar på tråden Bröstförstoring 9
  • 3barnsmamma

Hejsan

Hoppas alla mår bra. Har hängt på sidan om lite å läst alla era inlägg.
    Hur mår ni alla ni som op er? Gick op bra? Har ni ont? Berätta snälla, så nyfiken.
    Har ni några bilder man kan få kika på, nyfiken på era resultat.
    Haft fin mailkontakt med Gabriella på Plastikkirurggruppen, hon hade kikat på mina bilder jag mailat över till henne.
    Hon trodde att oavsett om jag la in framför eller bakom så skulle det bli bra på mig. Jag vill lägga in 375- minst400 cc å hon tyckte att 400cc lät mkt på mig. men jag skulle fortsätta fundera, köra ristest å så skulle vi kika mera på mina "påsar" och kropp när jag kommer på konultationen till hösten.

Kraaaaaaaam

• Bianca73

juhuu! Äntligen har jag gjort det. 350 g gelehallon...lyft och förminskning av vårtgården. Men det gör ont...

• vanilj70

Bianca73, Grattis till din nya, är dom helt nya eller?

Igår fick jag iväg ett mail till kliniken jag tänkt välja (svårt att ringa från jobbet)så nu väntar jag bara att dom ska svara, hur lång tid det nu kan ta. Hoppar till varje gång det plingar till att jag fått mail vill så gärna få gång i det hela så jag kan få operationen innan sommaren är slut. Har redan hittan den bikini jag vill ha

• liny15

Snuttunge: fick du bra hjälp med smärtlindringen på victoriakliniken? Jag ska opereras där om två veckor och är SÅÅ rädd för smärtan. Få man lokalbedövning efter operationen? Är du nöjd med kliniken annars?

• snuttungen

liny15,

oroa dig inte! De är såå jättegulliga och omtänksamma på Victoriakliniken, de tar väldigt bra hand om dig, jag lovar! Kände mig som en prinsessa, uppassad och omskött. Sedan tyckte inte jag att det var så smärtsamt, för de är noggranna med att ge kontinuerligt med smärtlindring, just för att man ska må så bra som möjligt, och du får med dig värktabletter hem med noggranna instruktioner från VK hur du ska ta dem för att få bästa smärtlindring. Jag tyckte inte att det gjorde så ont som sagt, utan mer att det kändes "obekvämt", det stramar och man blir stel. Jag har mina implantat under muskeln, tror det gör att man blir orörligare än om de läggs framför...
    Jag är jättenöjd med kliniken och resultatet, de blev verkligen snygga! Jag tror inte du kommer att ångra ditt val av klinik. De ringer veckan efter op för att kolla läget och om du har några frågor, och de svarar så snällt och noggrannt när man ringer och undrar något vilket jag gjorde senast idag.

Lycka till tjejen, det kommer att gå jättebra.

Kramisar

• snuttungen

PS Jag blev ganska lullig av de där värktabletterna, var konstant salongsberusad medans jag åt dem, hi hi..

• liny15

Åh vad bra att du svarade. Fick op tid igår så jag har varit sjukt nervös sedan dess och det är just för smärtan. Hur stora gjorde du? Jag ville helst ha lite större men charles sa att jag skulle lita på honom och ta 335gr. Vet att han är duktig så det får bli så. Har verkligen en obefintligt -a kupa idag.
    Fick du med dig samma tabletter hem som du fick när du låg kvar där? Har hört att vissa kliniker bara ger citodon och det ska inte hjälpa alls.
    Har du några för och efterbilder?(respekterar om du inte vill visa upp)
    Tack för alla svar och kramar

• snuttungen

liny15,

dexofen får man på VK, och man får en ask såna med sig hem också.
    Jag har lagt in 310 cc, det var vad Charles tyckte var max han kunde lägga in på mig, och jag håller med honom, tycker nästan att det blev lite för stort, men han tyckte de blev jättefina och proportionerliga när han gick rond samma kväll som op. Jag är 170 lång, väger 50 kg, är 70 i omkrets under bysten. Innan hade jag en totalt urammad typ AAAAAAA-kupa, skulle tro att jag hamnat på 70 C/D nu, i alla fall om man går efter t.ex. Haléns mått-tabeller.
    Om du ger mig din mail-adress så kan jag skicka dig bilder på före och efter, det är alltid bra att få se andras bilder så man kan bilda sig en uppfattning om vad man vill ha själv.

Kram på dig

• vanilj70

Deppig, får inget svar från klinikerna jag mailat. Mailade den ena i tisdag em och den andra i går morse men ännu har ingen av dom svarat Förstår att dom kanske har mycket att göra men nu har dom ju snart haft två arbetsdagar på sig. Får hitta på ett ärende ut från kontoret i morgon så jag kan ringa.

• vanilj70

Normalliten och ni andra som nyligen opererat hur går det??

Svar på tråden Bröstförstoring 9